Meta chce monetyzować segment VR, wprowadzając usługę gamingowej subskrypcji wirtualnej rzeczywistości Meta Quest+. W ramach abonamentu, płacący użytkownicy otrzymają dostęp do dwóch nowych gier w technologii VR miesięcznie. Pierwszy miesiąc próbny, do końca lipca 2023, kosztuje promocyjnie 1 dolara, potem 7,99 dol. miesięcznie lub 59,99 dol. rocznie.
Subskrypcja jest kompatybilna z zestawami słuchawkowymi Quest 2, Quest Pro i zapowiadanym Quest 3.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/threads-meta-threads-project-92-konkurencja-twitter-facebook-jak-dziala ##
Gry w Meta Quest+ są dostępne, dopóki użytkownik ma aktywną subskrypcję.

VR Mety generuje straty
W ciągu pierwszych trzech miesięcy roku Meta odnotowała stratę w wysokości 4 mld dolarów w swoim segmencie VR. Dział Reality Labs, który produkuje zestawy słuchawkowe VR i inne produkty, odnotował stratę netto w wysokości 4 mld dol. Meta odnotowała w raportowanym okresie zysk w wysokości 5,7 mld dol., przekraczając oczekiwania rynku.
Meta w obszarze VR musi mierzyć się z silną konkurencją m.in. giganta technologicznego Apple, który zaprezentował w tym miesiącu swój zestaw słuchawkowy rzeczywistości mieszanej.











