W I półroczu najwięcej wydano na reklamę w telewizji

Polsat liderem wśród stacji tv, RMF FM wśród stacji radiowych, "GW" rządzi na rynku gazet codziennych a "Wprost" liderem wśród tygodników.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Łączne wydatki na reklamę, według danych cennikowych netto, w telewizji, radiu, gazetach i magazynach w I półroczu tego roku wyniosły 6,814 mld zł - wynika z danych firmy Expert Monitor. 

Dane te nie uwzględniają indywidualnie negocjowanych rabatów i autopromocji - odnoszą się one do mediów monitorowanych przez nią w danym okresie, a monitoring jest sukcesywnie rozszerzany.

  z autopromocjąRok / MiesiącI-VI.2005I-VI.2006MediaWpływy [zł]Wpływy [zł]Telewizja2 997 137 354 zł3 757 598 535 złRadio568 282 748 zł686 289 637 złGazety1 086 939 986 zł1 228 262 345 złMagazyny1 038 384 821 zł1 141 976 178 złRazem5 690 744 909 zł6 814 126 695 złTelewizjabez autopromocji Rok / MiesiącI-VI.2006TOP MediumWpływy [zł]Razem: TV3 736 803 890 złPOLSAT963 496 521 złTVN941 225 767 złTVP 1642 952 499 złTVP 2494 913 087 złTV 483 338 985 złTELE 569 429 883 złMTV62 156 357 zł

bez autopromocji Rok / MiesiącI-VI.2005TOP MediumWpływy [zł]Razem: TV2 972 090 408 złPOLSAT803 313 856 złTVN647 837 633 złTVP 1539 762 594 złTVP 2383 668 195 złTV 4116 660 524 złTVN SIEDEM64 827 886 złTELE 560 666 816 zł

radio

bez autopromocji Rok / MiesiącI-VI.2006TOP MediumWpływy [zł]Razem: Radio667 476 638 złRMF FM191 846 975 złZET163 065 237 złPR 327 668 275 złPR 121 976 565 złESKA Warszawa17 623 570 złESKA Wrocław13 512 966 zł bez autopromocji Rok / MiesiącI-VI.2005TOP MediumWpływy [zł]Razem: Radio555 173 458 złRMF FM167 883 240 złZET146 977 550 złPR 324 395 715 złPR 120 092 945 złESKA Warszawa15 024 236 złESKA Wrocław11 368 064 złmagazynybez autopromocji Rok / MiesiącI-VI.2006TOP MediumWpływy [zł]Razem: magazyny1 067 208 497 złWPROST59 909 769 złPOLITYKA55 492 560 złNEWSWEEK POLSKA49 564 454 złVIVA34 771 615 złCLAUDIA33 892 551 złbez autopromocji Rok / MiesiącI-VI.2005TOP MediumWpływy [zł]Razem: magazyny955 945 806 złWPROST56 168 934 złPOLITYKA54 231 325 złNEWSWEEK POLSKA47 723 857 złVIVA32 488 398 złCLAUDIA28 917 261 złgazety  bez autopromocji Rok / MiesiącI-VI.2006Główne medium + wyd. lokalneWpływy [zł]Razem: gazety1 188 914 936 złGAZETA WYBORCZA445 971 660 złFAKT99 660 306 złRZECZPOSPOLITA85 536 377 złSUPER EXPRESS43 447 968 złDZIENNIK BAŁTYCKI40 514 901 zł  bez autopromocji Rok / MiesiącI-VI.2005Główne medium + wyd. lokalneWpływy [zł]Razem: gazety1 063 607 161 złGAZETA WYBORCZA382 598 266 złRZECZPOSPOLITA91 158 657 złFAKT87 297 281 złSUPER EXPRESS52 519 423 złDZIENNIK BAŁTYCKI36 849 088 zł

bez autopromocji Rok / MiesiącI-VI.2006TOP ReklamodawcyWpływy [zł]Razem6 660 403 961 złUNILEVER - BESTFOODS249 357 776 złPOLSKA TELEFONIA CYFROWA152 024 415 złNESTLE POLSKA SP. Z O.O.138 430 651 złPROCTER & GAMBLE136 160 005 złL`OREAL POLSKA118 410 972 złPOLKOMTEL S.A.114 121 772 złPTK CENTERTEL107 646 652 złDANONE88 150 784 złGRUPA ŻYWIEC S.A.85 420 128 złHENKEL81 890 701 zł

  TOP ReklamodawcyWpływy [zł]Razem5 546 816 833 złUNILEVER - BESTFOODS159 639 423 złPOLSKA TELEFONIA CYFROWA127 881 718 złPROCTER & GAMBLE117 463 854 złNESTLE POLSKA SP. Z O.O.107 160 067 złL`OREAL POLSKA106 168 076 złPTK CENTERTEL101 977 559 złPOLKOMTEL S.A.100 962 455 złDANONE69 046 898 złHENKEL64 056 608 złTELEKOMUNIKACJA POLSKA S.A.63 740 405 zł

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"