Walentynki z mediami Agory

Walentynkowy konkurs 'Gazety Wyborczej', AMS-u i Radia Złote Przeboje.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

„Gazeta Wyborcza”, AMS i Radio Złote Przeboje zorganizowały konkurs na najciekawszego MMS-a związanego z ukochaną lub ukochanym. Nagrodą w konkursie jest miesięczna ekspozycja na billboardzie AMS-u i publikacja zdjęcia na stołecznych stronach „Gazety Wyborczej”.

Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 14 lutego 2006 r. na stołecznych stronach „Gazety Wyborczej”.

W konkurs włączyła się firma Orfi, która autorom 50 najciekawszych MMS-ów oferuje darmowy druk na koszulkach.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP