Produkty Wittchen po roku znowu w Lidlu. Specjalna oferta rusza na dniach

Produkty marki Wittchen po latach ponownie trafią do oferty sieci supermarketów Lidl. Walizki od luksusowej marki będą dostępne w sklepach już na dniach. Jakich cen mogą się spodziewać klienci?

Tomasz Gardziński
Tomasz Gardziński
Udostępnij artykuł:
Produkty Wittchen po roku znowu w Lidlu. Specjalna oferta rusza na dniach
Walizki Wittchen w sklepach Lidl (fot. materiały prasowe)

Współpraca biznesowa między producentem luksusowych wyrobów skórzanych, toreb i walizek Lidl rozpoczęła się jeszcze w 2012 roku. To wtedy w ofercie dyskontu po raz pierwszy pojawiły się akcesoria marki, co okazało się doskonałym pomysłem. Od tego czasu Wittchen jeszcze kilkukrotnie pojawiało się ze swoimi produktami w Lidlu, ostatni raz w listopadzie zeszłego roku.

Przedstawiciele marki nie ukrywali, że to dla nich wyśmienita okazja, by trafić ze swoją ofertą do klasy średniej. Nie dziwi zatem fakt, że już na dniach w sklepach sygnowanych logiem Lidla ponownie znajdziemy produkty Wittchen. Tym razem nie chodzi jednak o skórzane torebki, lecz… torby podróżne.

Produkty Wittchen w sieci Lidl

Jak możemy przeczytać na stronie internetowej Lidla, gdzie prezentowane są najnowsze promocje i przeceny, a także nadchodzące wyprzedaże, walizki Wittchen pojawią się w sklepach dyskontu już w czwartek 16 maja. Oferta specjalna potrwa przez trzy dni, a więc do 18 maja.

Wszystkie dostępne produkty firmy będzie można nabyć wyłącznie w sklepach stacjonarnych. Do sprzedaży trafią walizki z polikarbonu w trzech wielkościach (każdą z nich znajdziemy w różnych wzorach). Lidl i Wittchen wyjdą też naprzeciw potrzebom kobiet za sprawą kosmetyczki z polikarbonu. Ceny za każdy z produktów prezentują się następująco:

  • Walizka o wymiarach 55 × 37 × 20 cm w cenie 149 zł
  • Walizka o wymiarach 63 × 43 × 25 cm w cenie 169 zł
  • Walizka o wymiarach 75 × 50 × 28 cm w cenie 189 zł
  • Kosmetyczka o wymiarach 22 × 28 × 15 cm w cenie 109 zł

Tanie walizki w sklepach Lidla od 16 maja

Jak podaje Forbes, towary marki Wittchen sprzedają się w Lidlu każdego roku za łączną kwotę idącą w miliony złotych. Najlepszy pod tym względem był 2021 rok, gdy chodziło o blisko 22 mln złotych. Już wkrótce przekonamy się, czy sprzedaż walizek w Lidlu od 16 do 18 maja będzie kolejnym strzałem w dziesiątkę. Tak czy inaczej nic nie wskazuje jednak, by tego typu wiązana akcja między obiema firmami miała być ostatnią.

- Sami też obawialiśmy się ich wpływu na naszą markę. Przekonało mnie to, że za granicą w podobnych jednorazowych akcjach uczestniczą wielkie marki europejskie i światowe. Myślę, że klienci także nie oceniają tej współpracy negatywnie. (…) trwa już kilkanaście lat. Jesteśmy z niej zadowoleni i chcemy ją kontynuować.  - przekazał Forbesowi Jędrzej Wittchen.

Tomasz Gardziński
Autor artykułu:
Tomasz Gardziński
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"