Walka z wysokim cholesterolem w nowej reklamie Berimalu (wideo)

W telewizji rusza kampania promująca Berimal,  preparatu obniżającego poziom tzw. złego cholesterolu w organizmie produkowanego przez USP Zdrowie. Za jej realizację odpowiadają Opus B i Selfish3.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

- Spot oparliśmy na testimonialu, w sposób szczery i bezpośredni ukazując problem takim, jakim jest. Czasem po prostu pomimo starań, np. zdrowej diety i aktywności fizycznej, potrzeba dodatkowego wsparcia, by wszystko wróciło do normy - tłumaczy Agnieszka Wojtyniak, copywriter w Opus B. Bohater spotu zdaje się tracić kontrolę nad swoim życiem widząc wyniki badań cholesterolu.

Reklama została zrealizowana przez dom produkcyjny Selfish3, za kamerą stanął reżyser Bartek Cierlica.

Kampania w telewizji rozpoczyna się w styczniu. Reklamy emitowane będą w największych stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych.

Obsługą mediową USP Zdrowie zajmuje się Mets (należy do domu mediowego Wavemaker/GroupM). Firma od początku listopada prowadzi przetarg na planowanie i zakup mediów

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele