„Waluty lubią ruch” w kampanii nowej odsłony Walutomatu

Startuje kampania reklamowa wspierająca rebranding serwisu wymiany walut Walutomat.pl (należącego do firmy Currency One). Akcję, pod hasłem „Waluty lubią ruch”, przygotowała agencja Opcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Przedstawiciele Walutomatu nie ujawniają na razie, jak mocno serwis zmieni się 15 września. Pewne jest jedynie, że nadal będzie działał pod dotychczasową nazwą.

Kampania reklamowa będzie obejmować cztery spoty (emitowane m.in. na YouTubie), reklamy display, aktywności w serwisach społecznościowych (Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn) oraz stronę walutylubiaruch.pl.

grafika

Za strategię, kreację i produkcję kampanii odpowiada agencja Opcom, która pozyskała to zlecenie w przetargu (nie podano, które inne firmy brały w nim udział).

Poprzednią dużą kampanię reklamową Walutomatu, pokazującą bohaterów dobrych wymian, przygotowała agencja WideOpen (zobacz szczegóły).

W czerwcu br. Walutomat.pl odwiedziło 134,1 tys. użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"