Umowa dotyczy kanałów: TNT Sports, Discovery, Discovery History, Discovery Science, Discovery Turbo, Animal Planet, Crime+Investigation, ID, Food Network, TLC, DMAX, Cartoon Network, Boomerang i Cartoonito.
Priya Dogra, chief advertising and group data officer w Sky Media, podkreśliła w komunikacie cytowanym przez broadbandtvnews.com, że umowa rozszerza długoletnią współpracę obu firm.
Podczas gdy główną część sprzedaży spotów reklamowych będzie obsługiwać biuro reklamy Sky Media, zespół Warner Bros. Discovery w Wielkiej Brytanii nadal będzie zarządzał sponsorami oraz partnerstwami, a także krótkoterminowymi reklamami cyfrowymi na platformach społecznościowych i YouTube.
HBO Max debiutuje w trzech krajach
Na początku przyszłego roku platforma HBO Max pojawi się w Wielkiej Brytanii, Niemczech i we Włoszech. W tych trzech krajach marka HBO nie była dostępna jako niezależny kanał. Treści związane z tym szyldem oferowano w stacjach filmowych Sky i w serwisie streamingowym tego dostawcy płatnej telewizji. Od kilku lat WBD dąży do pozyskania bezpośrednich subskrybentów, dlatego serwis trafił m.in. na francuski rynek.

Wcześniej we Francji treści amerykańskiej firmy pokazywały kanały Orange Cinéma Séries. Canal+ zdecydował się na ich przejęcie.
Warner Bros. Discovery nie zdecydował się jednak na przedłużenie umowy licencyjnej z OCS. To ochłodziło relacje firmy z Canal+. Platforma wycofała więc we Francji kanały: Cartoon Network, Boomerang, Boing, Warner TV, Toonami, TCM Cinema i CNN. Ostatecznie Canal+ porozumiał się z WBD w sprawie sprzedaży HBO Max w pakietach.
Relacje między należącymi do Comcast platformami Sky i Warner Bros. Discovery pogorszyły się w związku z niepowodzeniem negocjacji dotyczących dystrybucji Eurosportu. Z oferty Sky Italia zniknęły wszystkie stacje koncernu, m.in. Warner TV, Eurosport 1, Eurosport 2 i Discovery Channel. Koncern zdecydował się udostępnić ostatnią stację jako niekodowaną w naziemnej telewizji cyfrowej we Włoszech.











