"Warsaw Shore 9" hitem MTV Polska. "Format osiągnął status kultowego"

Dziewiątą edycję „Warsaw Shore” oglądało 98 tys. osób. Względem siódmej edycji reality-show emitowanej wiosną ub.r., widownia programu niemal się nie zmieniła. Program około dwudziestokrotnie podniósł średnie długookresowe udziały MTV Polska.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Premierowe odcinki dziewiątej odsłony reality-show „Warsaw Shore” na antenie MTV Polska oglądać można było w niedziele o godz. 23.00, w okresie od 18 marca do 17 czerwca br. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, premierowe odcinki produkcji oglądało średnio 98 tys. widzów w grupie 4+. Przełożyło się to na 1,40 proc. udziału w rynku telewizyjnym. Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 widownia wyniosła 89 tys. osób, a udział - 2,87 proc.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek formatu z 8 kwietnia br. - obejrzało go średnio 132 tys. osób.

grafika

„Ekipa z Warszawy”, w porównaniu do emitowanej rok temu siódmej serii nazwanej „Warsaw Shore - Winter Camp”, minimalnie straciła widzów w grupie 4+, a zyskała w 16-49. Wówczas reality-show oglądało średnio 100 tys. osób w 4+ i 88 tys. w 16-49, co przełożyło się odpowiednio na 1,34 proc. i 2,49 proc. udziału. Z informacji przekazanych portalowi Wirtualnemedia.pl przez nadawcę wynika, że w grupie komercyjnej 16-49 była to najchętniej oglądana edycja „Warsaw Shore” od 2014 roku.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/mtv-movie-tv-awards-2018-w-mtv-polska,7171436322571905a ##

„Warsaw Shore” około dwudziestokrotnie podniosło średnie dobowe udziały MTV Polska, które np. w maju br. wyniosły 0,06 proc. w 4+ i 0,15 proc. w 16-49.

- Doskonała, stale rosnąca popularność dziewiątego już sezonu „Warsaw Shore” udowadnia, że format ten osiągnął status kultowego. Program cieszył się świetną oglądalnością nie tylko na antenie MTV Polska. Dzięki współpracy z player.pl użytkownicy serwisu mogli zobaczyć najnowsze odcinki „Warsaw Shore” chwilę po zakończeniu ich emisji na MTV Polska, a także płatnie obejrzeć je jeszcze przed premierą na antenie stacji. Na takie rozwiązanie zdecydowały się tysiące użytkowników, a mimo to oglądalność „Warsaw Shore” na MTV Polska stale rosła - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Daniel Reszka, vice president, youth & emerging brands CEE w Viacom International Media Networks Polska.

Jak już informowaliśmy, stacja MTV Polska zdecydowała o kontynuacji programu. Powstanie dziesiąta odsłona cyklu, w której wystąpią widzowie wybrani w castingu. Przypomnijmy, że VIMN Polska rozważał rezygnację z formatu po tym jak w jednym z odcinków tego sezonu reality-show widzowie obejrzeli krwawą bójkę uczestników, a jeden z nich trafił do szpitala. Stacja MTV Polska zerwała współpracę z agresorami.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nicktoons-rusza-15-lutego-zastapi-nickelodeon-hd-sprzedaza-reklam-zajmie-sie-tvn-media ##

W dziewiątym sezonie „Warsaw Shore” udział wzięli znani z poprzednich edycji członkowie: „Mała” Ania, Ewelina, Wojtek, Damian „Stifler” i Piotrek „Pedro”. W programie pojawili się także: Jola, Wiktoria, Jacek oraz Marcin szerzej znany jako „Brzydal”, którzy dołączyli do składu w „Warsaw Shore Summer Camp”, emitowanego jesienią 2017 roku.

Najnowszą edycję programu wspierała kampania reklamowa, która obejmowała internet, m.in. kanały społecznościowe marki (Instagram, Facebook i YouTube) oraz kampanię odsłonową prowadzoną poprzez targetowanie w sieci Google Display Network na profil behawioralny m.in. osób imprezujących. Dzięki zastosowaniu remarketingu do użytkowników docierały przypomnienia o programie przez cały okres emisji. Spot emitowany był również na nośnikach outdoorowych.

Kampania w mediach zewnętrznych skupiona była na trzech pierwszych odcinkach programu. Za jej realizację odpowiadał dział on-air VIMN Poland, a za zakup mediów - Starcom.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/po-30-latach-cyma-zarghami-odchodzi-z-viacom-dlaczego,7171443386435713a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą