Wawel reklamuje czekoladki Malaga, Tiki Taki i Kasztanki (wideo)

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej czekoladek Wawel. Akcjaobejmuje telewizję, radio, prasę, internet i punkty sprzedaży.

km
km
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa czekoladek Wawelwspiera promocję, w ramach której za opakowania poMalagach, Tiki Takach i Kasztankach można wygrać ubrania. Kreacjajest utrzymana w konwencji muzycznej znanej z poprzednich kampaniitej marki.

Akcja od 21 września jest prowadzona w telewizji (TVP, TVN,Polsat, TVN7, TVN Style i stacje tematyczne), radiu (RMF FM irozgłośnie lokalne), prasie (czasopisma branży handlowej),internecie (dział promocyjny w serwisie www.wawel.com.pl) oraz punktachsprzedaży (materiały POS). Koncepcję i kreację kampaniiprzygotowała agencja Tippingpoint, planowaniem i zakupem mediówzajmuje się dom mediowy Pan Media Western, a działania publicrelations prowadzi agencja TBWA\PR.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji