Wawel rusza ze wsparciem Fresh&Fruity. Spot powstał z użyciem sztucznej inteligencji

Wawel, właściciel marki owocowych galaretek nadziewanych Fresh & Fruity, rozpoczyna emisję nowego spotu pod hasłem "Fresh & Fruity - galaretki nadziane latem". Powstał on z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Wawel rusza ze wsparciem Fresh&Fruity. Spot powstał z użyciem sztucznej inteligencji
Wawel reklamuje Fresh&Fruity

Kampania przenosi widza w barwny, emanujący energią świat lata: wakacyjne aktywności, plażowe sceny i rowerowe przejażdżki.  

Zmieniające się kadry tworzą dynamiczny kolaż wspomnień z letnich chwil. Całości towarzyszy lektor, który rytmizuje opowieść i dodaje jej lekkości. W efekcie widz przenosi się w podróż pełną smaku, beztroski i soczystej energii, którą gwarantują owocowe galaretki.

– Fresh & Fruity to owocowa, energiczna marka, która od lat cieszy się niesłabnącym zaufaniem konsumentów i zajmuje silną pozycję lidera kategorii galaretek nadziewanych. Kolorowy świat tego brandu daje wiele kreatywnej przestrzeni – mówi Ewa Pałka, kierownik komunikacji marketingowej w Wawel SA. – Zdecydowaliśmy się na silną ekspozycję brandu i dotarcie do szerokiej grupy docelowej, nie rezygnując z ukazania letniego charakteru produktu. Postawienie znaku równości między letnimi przygodami i obietnicą marki było możliwe dzięki różnorodności lokacji, wielości obsady i unikalnym efektom osiągniętym dzięki technice AI.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Fresh&Fruity - galaretki nadziane latem

Podstawą reklamy - AI

Wawel podkreśla, że wykorzystanie sztucznej inteligencji w produkcji pozwoliło stworzyć kreację pełną barw, świeżości i płynnej dynamiki. AI wsparło proces budowania unikalnego wizualnego języka, od konstrukcji scen, przez rytm opowieści, aż po detale estetyczne podkreślające owocową energię. Realistyczne ujęcia uzyskano przez zestawienie wysokiej jakości obrazów AI z animacją i postprodukcją opartą na kilkunastu narzędziach dobieranych indywidualnie do każdej sceny.

– Tu nie ma jednej drogi. Dobieramy modele AI i rozwiązania zależnie od ujęcia. Nie robimy jedną techniką całego filmu. Nauczyliśmy się tego przy produkcji konwencjonalnych spotów i ta wiedza teraz procentuje – tłumaczy Aleksandra Białk, AI Artist z 1three.studio.

Za koncepcję kreatywną odpowiadał Marcin Andruchów z Muchas Gracias, reżyser i producent. Postprodukcję spotu wykonał Piotr Czyżowski.

Spot emitowany jest w stacjach telewizyjnych i digitalu. Za zakup mediów TV i VOD odpowiada dom Value Media, a kampanię digital realizuje agencja Promo Traffic. W ramach działań realizowane są także aktywności PR, współpraca z influencerami i wsparcie w punktach sprzedaży.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?