Ruszyła kampania Wawrzyńca „Wielki smak, mała forma” autorstwa Streetcom

Pod hasłem „Wielki smak, mała forma” trwa kampania reklamowa nowych, poręcznych opakowań past warzywnych Wawrzyniec.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Ruszyła kampania Wawrzyńca „Wielki smak, mała forma” autorstwa Streetcom

Wawrzyniec wprowadza na rynek małe, 80 g opakowania past warzywnych. Równocześnie na rynku pojawią się dwa nowe smaki past w szklanych opakowaniach: pasta ze słodką cebulką i suszonymi pomidorami oraz hummus z pestkami dyni i słonecznika.

Nowe produkty reklamuje kampania „Wielki smak, mała forma”. Działania skupiają w social mediach (Facebook, Instagram). Obejmują też aktywności product seeding z daily influencami oraz akcję „Wypróbuj za darmo” realizowaną w sklepach Lidl.

Agencja Streetcom odpowiada za przygotowanie i realizację kampanii,  zajmuje się też stroną internetową oraz kreacją materiałów POS.

Ze strony Streetcom za kampanie odpowiada Anna Pająk, senior account manager, ze strony Wawrzyniec Katarzyna Koczyk, brand manager.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem