„We love logistics” w internetowej kampanii UPS

Pod hasłem „We love logistics” ruszyła polska odsłona kampanii reklamowej UPS. Akcja - przygotowana globalnie przez agencję Ogilvy&Mather Worldwide - jest prowadzona w internecie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta 26 września kampania UPS prezentuje możliwości firmy w zakresie usług logistycznych i promuje logistykę jako narzędzie pozwalające przedsiębiorstwom uzyskać przewagę konkurencyjną. Akcja jest skierowana do kadry decyzyjnej, dyrektorów oraz właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw.

grafika

Najważniejszymi elementami przekazów reklamowych są hasło „We love logistics” i symbol serca. Ma to podkreślać pasję UPS w zakresie dostarczania rozwiązań logistycznych dla firm. Ponadto w akcji jest wykorzystywana piosenka - będąca adaptacją utworu „That’s logistics” - którą wykonuje Ania Wiśniewska.

Kampania obejmuje bannery na popularnych portalach, serwisach gospodarczych i finansowych oraz stronach głównych serwisów największych dzienników. Natomiast na portalach wideo jako pre-roll będzie emitowana piosenka „That’s logistics”.

Globalną odsłonę kampanii „We love logistics” przygotowała agencja Ogilvy&Mather Worldwide. Rok temu akcja rozpoczęła się już w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach i Meksyku. Adaptacją kreacji na polski rynek zajęła się agencja Ogilvy, a planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy Maxus.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online