Weltbild Polska z działem marketingu - Paweł Wojciechowski dyrektorem

Weltbild Polska wyodrębnił w swoich strukturach dział marketingu. Jego dyrektorem został Paweł Wojciechowski.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Utworzenie działu marketingu Weltbild Polska to ostatni etap łączenia firmy z przejętym w kwietniu ub.r. wydawnictwem Świat Książki (więcej o tej transakcji). Nowo powstały pion liczy ponad 40 osób podzielonych na zespoły odpowiedzialne za kreację, marketing i komunikację, promocję oraz dział analiz i marketingu baz danych.

Działem marketingu kieruje Paweł Wojciechowski, odpowiadając za aktywności marketingowe wszystkich kanałów sprzedaży firmy: sklepu internetowego, katalogu wysyłkowego oraz sieci ponad 40 księgarń. Podlegają mu też wszystkie działania marketingowe na rynku otwartym, w tym promocja produktów, a także książek wydawnictwa Świat Książki, oraz komunikacja wewnętrzna w firmie i współpraca z partnerami zewnętrznymi. Głównymi zadaniami Wojciechowskiego są optymalne wykorzystanie efektu synergii wszystkich kanałów sprzedaży i wydawnictwa oraz ujednolicenie komunikacji z klientami i rynkiem.

Paweł Wojciechowski pracuje w Weltbild Polska od 3 lat, dotychczas pełniąc funkcję dyrektora kanału internet. Wiosną ub.r. po rebrandingu spółki kierował uruchomieniem serwisu Wetlbild.pl. i wdrożeniem nowej strategii internetowej. Uczestniczył w procesie fuzji ze Światem Książki, współtworząc koncepcję działania połączonych firm. Wcześniej Wojciechowski był dyrektorem sprzedaży internetowej w Novem oraz pracował w Interia.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"