“Weranda” zyskała najwięcej, tylko “M jak Mieszkanie” traci

Jedynie “M jak Mieszkanie” zanotowało w kwietniu br. spadek sprzedaży w segmencie miesięczników wnętrzarskich, pozostałe tytuły zyskały. Najbardziej do góry poszła sprzedaż “Werandy”, a pozycję lidera utrzymały “Cztery Kąty”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż ogółem “Czterech Kątów” (Agora SA) w kwietniu 2011 roku wyniosła 92 486 egz. i była o 17,4 proc. wyższa niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę w zestawieniu zajął miesięcznik “Moje Mieszkanie” (Murator SA), który sprzedał się w kwietniu br. w nakładzie 41 192 egz., notując wzrost o 11,6 proc. względem kwietnia 2010 roku.

Na trzecim miejscu znalazło się pismo “M jak Mieszkanie” (Murator SA) ze sprzedażą ogółem na poziomie 39 473 egz. To mniej o 9,2 proc. niż rok wcześniej. Tytuł ten jako jedyny zanotował spadek.

Największy wzrost zanotowała zajmująca czwarte miejsce “Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot), której sprzedaż ogółem poszła do góry w czwartym miesiącu br. o 30,3 proc. do 31 973 egz.

Porównując dane z kwietnia br. do danych z marca br. widać, że największy wzrost sprzedaży zanotowała “Weranda” (o 14,1 proc.), a najwięcej straciło pismo “Dom & Wnętrze” (Edipresse Polska, spadek o 27 proc.). 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii