Subskrybenci Netfliksa nie boją się reklam. Niemal co trzeci ma plan ze spotami
Kto rządzi na TikToku? Polsat i Lidl deklasują konkurencję
Moda i uroda w polskim internecie. Wizaz daleko przed „Vogue” i „Elle”
X się zaciął. Problemy także w Polsce
Polsat nie pójdzie w ślad za stacjami z Niemiec, Włoch i Francji
„Ruszający się” stolik i absurdalne paski Republiki. Jak wyglądała debata Trzaskowski - Nawrocki
„Pytanie na śniadanie” z nowym spotem. Rusza kampania wizerunkowa
Drugi „Kleks” nie dał rady. Agora zarobiła mniej
Dezinformacja ma być ścigana z Kodeksu karnego? Szef RMN: prawda sama się nie obroni
Spółka właściciela „Wprost” i „Do Rzeczy” szykuje serwis oparty na AI. Kilkanaście mln zł od PARP
“Niezwykły wzrost Polski”. Prestiżowy tygodnik z okładką o naszym kraju
Rycerze, królowie i mitologiczni bogowie w reklamach. "Poszukiwanie wyróżnika"
Kulisy powstawania "najlepszej polskiej reklamy". Arcydzieło Ery sprzed 23 lat zna każdy
TVP Sport odda na jeden dzień swoje social media poszukiwanym dzieciom
Poznaliśmy „Dobrostars”. IAA Polska Marketing Masterminds wręczyło nowe nagrody
Grupa Radiowa Time ma dyrektora marketingu
NIK nie zostawia suchej nitki na szefie Krajowej Rady. Zawiadomienie do prokuratury
Jak za rządów PiS wybierano władze TVP i Polskiego Radia? NIK: bez procedur i trybu
Agencja Madogz z PR managerką
Elon Musk niżej w hierarchii u Trumpa. Chce wydawać mniej na politykę
Ruszył nabór do Kolegium Arbitrów Komisji Etyki Public Relations
Kandydaci na prezydenta mało mówili o problemach młodych. Wyróżnił się jeden kandydat
Pracownicy korzystający z AI postrzegani jako lenie
Świat bez internetu? Połowa nastolatków jest na tak
Polacy wierzą w poprawę ich sytuacji ekonomicznej. “Nie rezygnują z przyjemności życia codziennego”
Nowe osoby w Mad Research
Ceny subskrypcji AI od Google’a mogą szokować
Donald Trump grozi Apple’owi cłami. Produkcja ma wrócić do USA
Play przyciąga abonentów. Znów zarobił ponad miliard zł
MediaMarkt ma nowy pomysł na biznes w Polsce. Rusza z marketplace
Orlen ma więcej stacji i sklepów. Zysk w górę
Chiński producent samochodów ma polskiego brand directora
Farmacja i Eurowizja. Jak Novartis wspierał konkurs w Bazylei?
Filmowa spółka Agory z rekordem. Pomogli Pan Kleks i „Sami swoi”
Kłopoty już za Legimi? Zysk znów w górę
Netflix zapowiada serial z Małgorzatą Kożuchowską. Jest już nawet zwiastun
W świecie, w którym topowe gry wymagają coraz potężniejszego sprzętu, usługa GeForce NOW od NVIDIA oferuje alternatywne rozwiązanie. Okazuje się, że nie zawsze trzeba inwestować w kosztowny sprzęt, można grać w najnowsze tytuły z wykorzystaniem mocy obliczeniowej serwerów w chmurze. Czy to naprawdę działa? I czy jakość rozgrywki dorównuje tej, którą znamy z lokalnych urządzeń?
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Barbara Berkan, client service director w agencji OS3.
Kwestionariusz portal Wirtualnemedia.pl wypełnił Adam Plona, dyrektor departamentu rozwoju produktu w Grupie Wirtualna Polska.
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Tomasz Tomczyk, prezes zarządu K2.
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Sławomir Wala, production director w agencji OS3.
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Maja Biniewicz, dyrektor strategii w K2 Media.
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Kornel Dulęba, dyrektor agencji Semahead należącej do Grupy Interia.pl.
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Grażyna Olbrych, redaktor naczelna serwisu VU Mag.
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Łukasz Pawłowski, social media director w BrainJuice Group.
DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą najbardziej dostępną sieć OOH (OOH – out-of-home, dostawy poza domem) w Polsce – DPD Pickup. To odpowiedź na potrzeby klientów, którzy coraz chętniej wybierają wygodne i elastyczne formy odbioru przesyłek poza domem. To również inwestycja w rozwój dostępności usług logistycznych i wsparcie dostaw e-commerce.
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Michał Samojlik, prezes agencji Autentika.
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Marcin Jędrasiewicz, dyrektor serwisów informacyjnych Interia.pl.
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Marcin Stojak, country manager agencji marketingu internetowego Timgu Ltd na polskim rynku.
Kwestionariusz Wirtualnemedia.pl wypełnił Michał Kobierzewski, dyrektor kreatywny The Digitals.
Kwestionariusz Wirtualnemedia.pl wypełnił Radosław Kobus, współtwórca serwisów Getak.pl i GoldenLine.pl.
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Leszek Łuczyn, dyrektor kreatywny agencji Opcom.
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Sławomir Matul, szef departamentu marketingu zintegrowanego Lemon Sky.
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnia Paweł Jakubowski, business development director w Lemon Sky.
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnia Przemysław Pluta, regional manager PayPala na Europę Środkową i Wschodnią, współwłaściciel agencji CluePR.
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Jarosław Antychowicz, CEO Infinity Group.
Zapisz się do newslettera