Więcej reklamy w telewizji

Telewizja umacnia swoją pozycję na rynku reklamy

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Jak pokazują najnowsze dane o wpływach reklamowych za 11 miesięcy tego roku, opracowane w ramach raportu Media Monitoring, telewizja umacnia swoją pozycję na rynku reklamy.

Od czerwca do listopada udział stacji tv w tych wpływach wzrósł do 63,3% (z ok. 61% w I pólroczu). Drugie miejsca zajmuje prasa a trzecie radio. Całkowite wpływy reklamowe liczone na podstawie oficjalnych cenników wyniosły po 11 miesiącach 2003 r. 10,5 mld zł.

Listę największych reklamodawców otwierają koncerny Procter&Gamble oraz Unilever Polska a kolejne miejsca zajmują operatorzy telefonii komórkowych.

Wydatki bez autopromocji.

Źródło: Media Monitoring (Agora S.A., AGB Polska, CR Media, SMG/KRC)

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online