Większa sprzedaż i lepsza obsługa klienta? Dowiedz się, jak to zrobić!

Już w czwartek, 2 marca o godz. 9 w Hotelu Best Western Premier w Katowicach odbędzie się kolejne „Śniadanie w Chmurze Focus Telecom”. Tym razem uczestnicy dowiedzą się, jak zarządzać komunikacją z klientem, by zminimalizować koszty obsługi, a jednocześnie podnieść zyski ze sprzedaży. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, wystarczy się zapisać przez formularz.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

„Śniadania w Chmurze" – organizowane przez Focus Telecom to cykl swobodnych spotkań biznesowych ekspertów i przedsiębiorców, podczas których uczestnicy omawiają zagadnienia wykorzystania wielokanałowej komunikacji w obsłudze klienta. Jak podnieść sprzedaż i polepszyć obsługę, jednocześnie minimalizując koszty? Jak budować relacje z klientem dzięki właściwej komunikacji? Na te i inne pytania uczestnicy poznają odpowiedź podczas najbliższego śniadania z przedstawicielami Focus Telecom, które odbędzie się 2 marca w Katowicach.

- Wskażemy, jak efektywnie zarządzać kilkoma kanałami komunikacji z klientem (telefon, mail, formularz www, SMS czy fax), co zrobić, by dzięki właściwej obsłudze klienta wyróżnić się na tle konkurencji i ją wyprzedzić – zapowiada Tomasz Paprocki z Focus Telecom.

Właśnie komunikacja z klientem odgrywa kluczową rolą w procesie sprzedaży większości firm. W opinii klientów brak odpowiedniej dostępności, kłopoty ze sprawną obsługą to główne czynniki, dla których rezygnują oni z dokonania zakupów czy skorzystania z usługi i odchodzą do konkurencji. A warto pamiętać, iż zadowoleni z obsługi klienci będą wracać dzięki pozytywnym doświadczeniom.

W trakcie spotkania zostaną omówione konkretne rozwiązania usprawniające i polepszające komunikację z klientem, m. in. kolejkowanie połączeń telefonicznych, mechanizm utrzymania relacji ze stałymi klientami, automatyzacja pracy wewnątrz działu. Omawiane kwestie powinny zainteresować dyrektorów, kierowników i managerów sprzedaży czy osoby odpowiedzialne za obsługę klienta. - Będziemy opierać się na danych zebranych od firm oraz analizie konkretnych przypadków. Nie zabraknie też dyskusji, której będzie służyć swobodna forma naszego spotkania – zaprasza Tomasz Paprocki z Focus Telecom.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, wystarczy zapisać się przez formularz dostępny w linku poniżej.Co? „Śniadanie w Chmurze Focus Telecom”; temat: „Większa sprzedaż i lepsza obsługa klienta”Gdzie? Hotel Best Western Premier, ul. Bytkowska 1a, KatowiceKiedy? 2 marca 2017, godz. 9:00 

Więcej informacji oraz zapisy:

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online