Większość antyspamowych rozwiązań jest nieskuteczna

Większość produktów antyspamowych nie zadowala klientów - wynika zbadania Brockmann & Company.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Klienci rzadko są usatysfakcjonowani filtrami antyspamowymidostarczanymi do klientów poczty e-mail czy oprogramowańantywirusowych. Większość pracowników firm biorących udział wbadaniu twierdzi, że filtry te przepuszczają spam albo błędnieusuwają wiadomości, które spamem nie są.

36 procent respondentów poniosło straty przy prowadzeniu swoichinteresów przez to, że ważne dla nich maile zostały usunięte przezfiltry antyspamowe.

Respondenci uczestniczący w badaniu Brockmanna otrzymują każdegodnia średnio 11 wiadomości mailowych zawierających spam. Poprzechwyceniu przez antyspamowe filtry, stanowią one 15 procentwszystkich wiadomości. Według firmy przed prześwietleniem tychwiadomości, prawdopodobnie około 90 procent z nich to spam.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"