Specjalne wydanie „Gazety Wyborczej” ukaże się pod hasłem „Podarujmy sobie spokój, w święta i nie tylko”.
W „Wielkiej Świątecznej”, „Wysokich Obcasach” i „Wielkim Formacie” znajdzie się m.in. tekst autorstwa Zadie Smith o tym, jak zachować optymizm, a także tekst Adama Wajraka o tym, za czym tęskni w puszczy. Grzegorz Turnau opowie, co wiesza na lodówce, a redaktor naczelny „Gazety Wyborczej” Adam Michnik doradzi, jak ułożyć się z samym sobą.
Na łamach specjalnego wydania zadebiutuje również nowy dodatek dziennika - miesięcznik „Magazyn Dom”. Od stycznia 2017 roku tytuł będzie ukazywał się w każdą ostatnią sobotę miesiąca.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/super-express-ze-swiatecznymi-dodatkami-plyta-z-koledami-spiewnik-i-naklejki ##
Wigilijne wydanie „Gazety Wyborczej” ukaże się w sobotę, 24 grudnia br. w formacie 410x560 mm. Cena tego numeru wynosi 7,99 zł.

Wydanie wspiera kampania promocyjna w prasie („Polityka”), w radiu (Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda, RMF FM), w Internecie (Wyborcza.pl, media społecznościowe), na nośnikach reklamy zewnętrznej (CityINFOtv, Platform Channel), w kinach sieci Helios, w punktach sprzedaży prasy, a także autopromocja. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, a za zakup mediów odpowiadał Starlink.
Średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” w październiku 2016 roku wyniosła 135 277 egz. W analizowanym miesiącu dziennik ten po raz pierwszy w historii miał niższą średnią miesięczną sprzedaż, niż „Super Express” (ZPR Media).











