TVP2 w trakcie emisji „Wielkiego pokera” pod względem udziałów jest za Polsatem (23,35%), TVP1 (22,31%) i TVN (21,08%). W ubiegłym roku pasmo zajmowane przez format śledziło 3,12 mln widzów, dając stacji 19,96% udziału w rynku - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Wszyscy 4+DataAMRAMR %SHR %30-03-200721047815,85%14,60%23-03-200718848555,24%11,86%16-03-200723917996,65%15,00%średnia 200721256715,91%13,78%średnia 200631209118,68%19,96%
Wszyscy 4+SHR %AMRPolsat23,35%3599059TVP122,31%3447915TVN21,08%3251749Wielki poker- TVP213,78%2118485
W grupie 16-49 teleturniej śledzi 709 tysięcy widzów, co daje kanałowi 12,98% udziału w grupie.
16-49DataAMRAMR %SHR %30-03-20076951753,67%11,87%23-03-20075235672,77%7,72%16-03-20079123604,82%12,98%średnia7092253,75%12,98%

Teleturniej chętniej oglądają kobiety niż mężczyźni ( 58,62% do 41,38%). Dominują widzowie starsi powyżej 60 roku życia, żyjący na wsi i w małych miastach. Format wybierają głównie osoby z wykształceniem podstawowym (55,35%) i średnim (29,22%).
ADH %PłećMężczyźni41,38%Kobiety58,62%Wiek4 - 9 1,85%10 - 153,37%16 - 192,38%20 - 242,59%25 - 294,04%30 - 345,88%35 - 393,12%40 - 446,76%45 - 498,36%50 - 549,22%55 - 5910,53%60+41,89%Wlk. miastaWieś42,24%< 50 tys.23,20%50-100 tys.10,57%100-200 tys.8,70%> 200 tys.15,29%ZawódTop management6,43%Pracownicy szczebla średniego6,15%Pracownicy fizyczni i rolnicy17,57%Emeryci53,23%Inne16,62%WykształceniePodstawowe55,35%Średnie29,22%Wyższe10,21%Inne5,22%











