W ramach kampanii opisywane będą trzy główne obszary tematyczne: cyberbezpieczeństwo i zagrożenia w sieci, wykluczenie cyfrowe oraz hejt w internecie. Na potrzeby projekt uruchomiono serwis Wirtualnyznaczyrealny.interia.pl, a zamieszczane tam teksty, filmy, infografiki i quizy będą też promowane na stronie głównej Interii. W mediach społecznościowych działania będą prowadzone z użyciem tagu #wirtualnyznaczyrealny.
- Chcemy wzmocnić świadomość faktu, że Internet jest nieodzowną częścią naszej codzienności. Wiele osób nadal nie zdaje sobie sprawy z tego, jak wiele czynności wykonywanych w sieci realnie zmienia świat, chociaż wydaje im się, że co najwyżej zostawiają tylko cyfrowy ślad - komentuje Karolina Leputa, senior brand Manager w Interii.
- Interia od dwóch dekad towarzyszy użytkownikom w ich codziennym życiu - z satysfakcją możemy mówić o sobie, że jesteśmy „specjalistą” od internetu. Staramy się dzielić zdobytą wiedzą i doświadczeniem ze swoimi czytelnikami. Kolejnym tego wyrazem jest nowy projekt „Wirtualny znaczy realny”. Przygotowana wspólnie z państwowym instytutem NASK kampania ma zwrócić uwagę, że to, co dzieje się w „online” dzieje się również w tzw. realu - dodaje Filip Lenart, dyrektor marketingu i promocji w Grupie Interia.pl.

Kampania potrwa kilka miesięcy.











