Wlk. Bryt. liderem w wydatkach na mobilną reklamę w przeliczeniu na użytkownika

Marketerzy z Wielkiej Brytanii wydają najwięcej na świecie pieniędzy, aby dotrzeć z mobilnym przekazem reklamowym do każdego użytkownika mobilnego internetu w kraju - wynika z szacunków firmy eMarketer.

km
km
Udostępnij artykuł:

W 2012 roku mobilni reklamodawcy z Wielkiej Brytanii wydali 36,35 dolara w przeliczeniu na jednego tamtejszego użytkownika mobilnego internetu.

Pod tym względem na kolejnych miejscach znalazły się Norwegia (35,71 USD), USA (31,5 USD), Dania (28,64 USD), Japonia (26,23 USD) oraz Szwecja (21,25 USD).

grafika

Natomiast biorąc pod uwagę cały rynek reklamy, liderem jest Norwegia. Tamtejsi marketerzy przeznaczyli w minionym roku na reklamę 614,99 dolara na osobę. Tutaj druga była Australia (535,01 USD), przez USA (524,75 USD), Szwecją (431,19 USD) i Danią (427,17 USD). Wielka Brytania znalazła się na siódmym miejscu (380,17 USD), za Kanadą (389,98 USD), a przed Japonią (370,95 USD).

grafika

Norwega prowadzi także jeśli chodzi o reklamę internetową (250,21 USD na użytkownika). Z kolei Wielka Brytania (187,96 USD), podobnie jak w przypadku reklamy mobilnej, jest w tym sektorze przed USA (155,15 USD).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"