Kampania "Uwolnij mocniejszego BUHA!!!" ma za zadanie zbudować wysoką świadomość nowego produktu, jakim jest wódka "wyBUHowa".
Internetowa kampania wódki "wyBUHowej"
Działania komunikacyjne są prowadzone w online. Sercem projektu jest landing page buhpiwo.pl/wodka, na który kierują reklamy emitowane w social mediach oraz aplikacjach mobilnych w kategoriach zakupowych i lifestyle.
Obsługą kampanii zajęły się spółki Group One. Value Media odpowiada za planowanie i zakup mediów, SalesTube prowadzi działania digitalowe, a Labcon zaprojektował landing page i stworzył nowe formaty grafik na podstawie key visualu.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/piwo-buh-kuba-wojewodzki-janusz-palikot-opinie-sprzedaz-zabka-cena ##
Wódka "wyBUHowa" od końca czerwca w Żabkach

Spółka BUH Distillery.została zarejestrowana 15 kwietnia. Udziały należą do Przyjaznego Państwa (tworzonego przez Janusza Palikota, Kubę Wojewódzkiego i Tomasza Czechowskiego), Vortune Equity Group (VEG) oraz inwestorów indywidualnych, kontrolujących browar w Niechanowie. Prezesem zarządu jest Janusz Palikot, w zarządzie są m.in. Wojewódzki i Czechowski.
Dzięki specjalnej technologii objętej tajemnicą produkcji, alkohol ma charakterystyczny konopny smak i zapach. Od 30 czerwca Czysta Wódka wyBUHowa® będzie dostępna na zasadzie wyłączności w sieci sklepów Żabka.











