Boratyński w rozmowie z Wirtualnemedia.pl przyznaje, że przyczyną jego odejścia jest wypalenie zawodowe. Jak dodaje, chce kontynuować pracę w mediach, choć nie ma jeszcze sprecyzowanych planów. - Na pewno chciałbym pozostać w swojej branży polityczno-społeczno-ekonomicznej – podkreśla dziennikarz.
W Se.pl Boratyński pracował od czterech i pół roku, w przeszłości związany był z Polsat News i Radiem Zet.
Zmiany w „Super Expressie”
Niedawno Jan Złotorowicz został pierwszym zastępcą naczelnego w „Super Expressie”. Ma rozwijać portal Se.pl. Od 15 sierpnia szefem działów Polityka i Opinie dziennika jest Kamil Szewczyk.
W czerwcu br. portal SE.pl - mimo sporego spadku - utrzymał pierwsze miejsce wśród witryn dzienników ogólnopolskich. Według danych z badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl, serwis „Super Expressu” odwiedziło 10,53 mln internautów, co przełożyło się na 36,16 proc. zasięgu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/iwona-konopka-head-of-marketing-grupa-super-express-wydawnictwo-harde,7170135752480385a ##











