Wojciech Czernecki odchodzi z Grupy Nokaut

Wojciech Czernecki zrezygnował z funkcji prezesa Grupy Nokaut. Jego obowiązki przejmie Sławomir Topczewski, dotychczasowy członek zarządu spółki.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Wojciech Czernecki to współzałożyciel działającej od początku 2006 roku porównywarki cen Nokaut.pl. Przez cały ten okres kierował jej działalnością, a wiosną ub.r. wprowadził ją - za drugim podejściem - na Giełdę Papierów Wartościowych (zobacz, jak opisuje ten proces).

W piątek Czernecki złożył rezygnację ze stanowiska prezesa Grupy Nokaut, nie podając powodów tej decyzji. Będzie pełnił swoją funkcję do końca sierpnia, przy czym zapowiedział, że nadal chce wspierać spółkę w zakresie strategii i działalności inwestycyjnej. W rozmowie z „Pulsem Biznesu” wyjaśnił, że obecnie codzienne zarządzanie firmą zajmuje mu zbyt dużo czasu, odciągając od strategicznej pracy nad jej rozwojem.

Wobec tej rezygnacji rada nadzorcza Grupy Nokaut pełnienie obowiązków prezesa firmy powierzyła tymczasowo Sławomirowi Topczewskiemu, który od stycznia br. jest w niej chief operating officerem i członkiem zarządu (przeczytaj o tym więcej).

W I kwartale br. Grupa Nokaut miała 2,83 mln zł przychodów i 356 tys. zł zysku netto (zobacz szczegóły). Natomiast serwis Nokaut.pl w maju br. zanotował 2,72 mln użytkowników i 10,3 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki).

Oprócz pracy w Grupie Nokaut, Wojciech Czarnecki jest współzałożycielem i członkiem rady nadzorczej spółki Morizon, prowadzącej pod tą nazwą wyszukiwarkę nieruchomości. Wcześniej współpracował m.in. z Bankier.pl oraz Travelplanet.pl, założył też serwis dla przedsiębiorców Twoja-Firma.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade