Wojciech Jagielski za zgodą Radia ZET reklamuje Nescafé Classic (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa kawy Nescafé Classic (Nestlé Polska) z udziałem Wojciecha Jagielskiego, dyrektora muzycznego Radia ZET. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Publicis Poland, Tango Production i MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Wojciech Jagielski za zgodą Radia ZET reklamuje Nescafé Classic (wideo)
Wojciech Jagielski, fot. akpa

W spocie Nescafé Classic Wojciech Jagielski relacjonuje poranek swojej współpracowniczki, która po wypiciu tej kawy dzieli się dobrym nastrojem z napotkanymi osobami, także z nim samym w studiu radiowym. Hasło główne kampanii to „It all starts with a Nescafé”.

Jagielski, na co dzień pracujący jako dyrektor muzyczny Radia ZET, uzyskał zgodę rozgłośni na występ w kampanii. - Wiedzieliśmy o udziale Wojtka w reklamie i nie mamy z tym żadnego problemu - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Szczepanik, PR manager Eurozetu. Przypomnijmy, że dziennikarz od połowy stycznia br. prowadzi też autorski talk-show w Superstacji (więcej na ten temat).

Dlaczego Wojciech Jagielski został zaangażowany do kampanii? - To postać dobrze znana i bardzo lubiana. Reklama opowiada o pozytywnych emocjach, inspiruje do dzielenia się dobrym nastrojem z innymi, co Wojciech Jagielski robi zawodowo, prowadząc audycje radiowe - uzasadnia nam Magdalena Mączyńska z działu komunikacji i usług marketingowych Nestlé Polska. Nie chce za to ujawnić, na jak długo zaplanowano współpracę z dziennikarzem.

Wojciech Jagielski to pierwszy polski celebryta promujący Nescafé. Tymczasem w kampaniach Jacobs Gold wystąpiły w ostatnich latach Anita Lipnicka, John Porter, Katarzyna Grochola, Dorota Szelągowska oraz Paulina i Natalia Przybysz (zobacz szczegóły), a mrożoną wersję Jacobs reklamowała Magdalena Różczka (przeczytaj więcej i obejrzyj spot).

Kampania Nescafé Classic z Jagielskim jest prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat i kanały tematyczne) i potrwa kilka tygodni. Kreacją reklam zajęła się agencja Publicis Poland, spot telewizyjny (wyreżyserowany przez Antoniego Nykowskiego) wyprodukowała firma Tango Production, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"