Code Media to organizowane cyklicznie przez Recode wydarzenie głośne w branży medialnej i internetowej. Konferencja gromadzi najbardziej wpływowych i innowacyjnych menedżerów.
Jednym z najważniejszych elementów Code Media są prowadzone przez dziennikarzy spotkania, w trakcie których goście na scenie odpowiadając na pytania, stawiają diagnozy dotyczące rynku mediów i internetu i kreślą własne wizje rozwoju tych segmentów.
Tegoroczna odsłona Code Media została zaplanowana na 13 i 14 luty w hotelu Ritz Carlton w Laguna Niguel w Kalifornii.
Na liście gości zapowiadanej konferencji znalazło się wielu wpływowych menedżerów branży internetowej i medialnej. Oto ich lista:Eddy Cue, szef mediów AppleRoy Price, szef segmentu wideo AmazonaChris Albrecht, CEO StarzAshley McCollum, szefowa TastyCourteney Monroe, CEO National Geographic ChannelBrian Robbins, CEO AwesomenessTVPhilipp Schindler, revenue chief w GoogleBen Thompson, analityk StratecheryMarty Baron, główny wydawca „The Washington Post”Stacey Snider, szefowa wytwórni 20th Century Fox

W konferencji Code Media można wziąć udział po rejestracji na jej stronie internetowej i opłaceniu wejściówki w cenie 3 tys. dol.











