wPolityce.pl i inne serwisy Fratrii w sieci PixAd

Należące do spółki Fratria serwisy wPolityce.pl, wSieci.pl, wGospodarce.pl, wSumie.pl i wNas.pl dołączyły do sieci reklamowej PixAd. Ma ona wyłączność sieciową na sprzedaż reklam w tych witrynach.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

PixAd oferuje w serwisach wPolityce.pl, wSieci.pl, wGospodarce.pl, wSumie.pl i wNas.pl standardowe reklamy (display), a także format In-Image (reklama emitowana na zdjęciach) z dopasowaniem do zawartości serwisu, a także z kontekstowym dopasowaniem do treści konkretnego zdjęcia. - Serwisy te wzmocnią nie tylko nasze pakiety tematyczne i zasięgowe ale również pozwolą na prowadzenie akcji niestandardowych - zapowiada Jan Roszkiewicz, dyrektor zarządzający sieci PixAd. Umowa z Fratrią została zawarta na czas nieokreślony.

W sierpniu br. serwis wPolityce.pl zanotował 412 tys. realnych użytkowników i 11,94 mln odsłon, wNas.pl - 240 tys. odsłon, a wGospodarce.pl - 175 tys. odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki). Natomiast wSieci.pl i wSumie.pl miały zbyt niską odwiedzalność, żeby została ona określona w Megapanelu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela