WPP Media wprowadza nowe rozwiązania do zarządzania danymi

WPP Media wprowadza Open Intelligence — rozwiązanie do przetwarzania danych nowej generacji i pierwszy w branży model dużego marketingu. Zostało stworzone z myślą o osiąganiu rzeczywistych wyników biznesowych i napędzaniu szybszych oraz inteligentniejszych działań marketingowych w erze sztucznej inteligencji.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
WPP Media wprowadza nowe rozwiązania do zarządzania danymi
mat.pras.

Jak podaje WPP Media, u podstaw Open Intelligence leży fundamentalnie odmienne podejście do wykorzystania sztucznej inteligencji do napędzania rozwoju biznesu, wyszkolone na największym na świecie i najbardziej zróżnicowanym zestawie danych o odbiorcach, zachowaniach i wydarzeniach w zdecentralizowanej sieci partnerskiej WPP. 

Model ten stale uczy się na podstawie bilionów sygnałów od ponad 350 partnerów na ponad 75 rynkach, aby pomóc markom dotrzeć do nawet 5 miliardów dorosłych na całym świecie, zapewniając trafność, szybkość i precyzję.

Jak działa otwarta inteligencja?

Open Intelligence to w WPP Media fundamentalny model dużego marketingu. Reprezentuje nową kategorię inteligencji: stosowaną specjalnie w marketingu i szkoloną na danych handlowych, geograficznych, kulturowych i behawioralnych

Tak jak duże modele językowe (LLM) generują inteligencję i treść na podstawie ludzkiego języka i obrazów, ten duży model marketingowy (LMM) został przeszkolony w zakresie rozumienia i przewidywania zachowań odbiorców i wyników marketingowych w oparciu o wzorce pochodzące z danych w czasie rzeczywistym o tym, jak ludzie angażują się w treści, marki, platformy i produkty.

Na podstawie tej podstawowej wiedzy można tworzyć modele dostosowane do potrzeb naszych klientów, z których każdy jest wzbogacony o ich dane własne i dostosowany zgodnie z ich indywidualnymi strategicznymi celami biznesowymi. Klienci korzystają z tych modeli, aby stale optymalizować segmentację odbiorców, rozwój kreatywny i aktywację mediów, aby zmaksymalizować zwrot z inwestycji i rzeczywiste wyniki.

Open Intelligence rozwiązuje rosnące ograniczenia kierowania wyłącznie na podstawie identyfikatorów, udostępniając naszym klientom Intelligence Beyond Identity: multimodalne podejście z domyślną prywatnością, które wykorzystuje rzeczywiste sygnały komercyjne, geograficzne, kulturowe i behawioralne - a także dane tożsamości - w celu znalezienia i zaangażowania odbiorców o wysokich intencjach.

Dzięki temu rozwiązaniu klienci mogą szkolić niestandardowe modele marketingowe, wykorzystując własne dane własne, dostosowane do ich unikalnych celów, odbiorców i rynków.

grafika

Optymalizacja mediów, lepsza segmentacja

Predykcyjna inteligencja pomaga markom przejść od reaktywności do czasu rzeczywistego — optymalizując media, materiały kreatywne i targetowanie w sposób ciągły na podstawie sygnałów behawioralnych, komercyjnych i kulturowych, a nie tylko statycznych danych demograficznych lub identyfikatorów.

Lepsza segmentacja odbiorców i precyzja mediów zmniejszają nieefektywność wydatków, a ciągła optymalizacja poprawia skuteczność kampanii w czasie. Ponadto modele informują o płynnej aktywacji w każdym kanale i na każdej platformie.

Open Intelligence jest zintegrowany z kompleksową platformą dostarczania mediów w ramach WPP Open, zapewniając, że wszystkie nasze narzędzia, zespoły i przepływy pracy są obsługiwane przez AI.

Open Intelligence uruchomiono przy wsparciu partnerów technologicznych, danych i pomiarów oraz platform cyfrowych, wśrod których są: FreeWheel, Google, Microsoft Advertising, Adelaide, Adstra, Circana, Experian, Lumen Research oraz Meta, Snap Inc., TikTok.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów