Wprowadzali na rynek Plusha, Viaplay i Canal+ online. Teraz mają nową pracę

Agencja Molecular Creative wzmacnia swój dział kreacji. Do zespołu dołączają dyrektor kreatywny i senior copywriter Marcin Mroczek oraz senior art director Andrzej Błachut. Obaj od 18 lat tworzą duet kreatywny.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Wprowadzali na rynek Plusha, Viaplay i Canal+ online. Teraz mają nową pracę
Marcin Mroczek i Andrzej Błachut w Molecular Creative

Mroczek i Błachut pracują razem od 18 lat, tworząc team, który odpowiadał za jedne z najbardziej rozpoznawalnych formatów i kampanii reklamowych w Polsce.

Ich portfolio obejmuje projekty dla marek takich jak: Warka, Canal+, Plus, Heyah, Orange, nju mobile, Huawei, Pudliszki, XTB, LOTOS czy 7Days. To oni stali za wprowadzeniem na rynek marek Plush, 36i6, Canal+ Online oraz Viaplay.

Zrealizowali również kampanię rebrandingową NC+, która zaowocowała powstaniem marki Canal+ a także rebranding Grupy Polsat Plus – jedną z największych kampanii tego typu w Polsce, obejmującą jednocześnie marki Plus, Polsat i Polsat Box. Łącznie zdobyli kilkadziesiąt nagród KTR i Effie.

Świeże pomysły i konsekwencja

W Molecular Creative duet będzie odpowiadał za rozwój kluczowych platform kreatywnych oraz poszerzanie portfolio o nowych klientów, wspierając tym samym dalszy rozwój biznesowy agencji.

– Najcenniejsze w naszej pracy są świeże pomysły, ale też konsekwencja w ich realizacji. Dołączając do Molecular Creative chcę łączyć te dwa światy: doświadczenie i energię do szukania nowych, nieoczywistych rozwiązań. Wierzę, że razem z Andrzejem będziemy podnosić poprzeczkę jeszcze wyżej, pracując z zespołem otwartym na odważne podejście do komunikacji – mówi Marcin Mroczek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?