"Wspieraj piłkarskie talenty" - Pepsi dla młodzieży Legii Warszawa

Marka Pepsi została oficjalnym partnerem fundacji Akademia Piłkarska Legii Warszawa. Pierwszym elementem współpracy jest inicjatywa „Wspieraj piłkarskie talenty”, w ramach której do sklepów trafiła specjalna, limitowana edycja puszek Pepsi. 10% zysków uzyskanych z ich sprzedaży zostanie przekazane na rzecz fundacji.

km
km
Udostępnij artykuł:

Ideą akcji jest wsparcie utalentowanej piłkarsko młodzieży skupionej wokół Legii Warszawa. Na rynku pojawiły się puszki z limitowanej edycji, których projekt graficzny zawiera elementy bliskie warszawskim kibicom, takie jak nawiązanie do barw klubu oraz logo fundacji Akademia Piłkarska Legii Warszawa.

Akcja ma charakter regionalny. Puszki można nabyć w sklepach na terenie Warszawy i wybranych miast Mazowsza, a także w oficjalnym sklepie Legii Warszawa usytuowanym na Pepsi Arenie. Łącznie w sprzedaży znajdzie się kilkaset tysięcy limitowanych puszek w sugerowanej cenie detalicznej 1,69 PLN. Akcja ma potrwać do maja br.

grafika

Akcji „Wspieraj piłkarskie talenty” towarzyszy dedykowana strona internetowa www.pepsiakademia.pl, na której można znaleźć dodatkowe informacje na temat inicjatywy oraz listę sklepów, w których dostępne są puszki z limitowanej edycji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu