„Wspólne chwile smakują lepiej” w kampanii produktów kuchennych Gerlach

W prasie, internecie i na outdoorze zaczęła się wizerunkowa kampania reklamowa sztućców, naczyń i akcesoriów kuchennych Gerlach. Akcja, przygotowana przez agencję Faster & Better, przebiega pod hasłem „Wspólne chwile smakują lepiej”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Wspólne chwile smakują lepiej” w kampanii produktów kuchennych Gerlach

Reklamy pokazują rodzinne i przyjacielskie spotkania podczas przygotowywania i jedzenia potraw z wykorzystaniem produktów kuchennych Gerlach. Celem kampanii jest odświeżenie wizerunku marki oraz dotarcie do nowej, młodszej grupy odbiorców.

grafika

Akcja reklamowa jest prowadzona w prasie („Twój Styl”, „Tele Tydzień”, „Claudia”, „Viva”, „Świat Kobiety”, „Gala”, „Party”, „Twój Dom, Twój Styl”), internecie oraz na outdoorze (nośniki w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Łodzi, Wrocławiu, Trójmieście, Szczecinie i na Górnym Śląsku). Potrwa do końca br.

grafika

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja Faster & Better, która wygrała przetarg na przeprowadzenie repozycjonowania marki Gerlach.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"