Wszystkie 10-tki BPH TFI” w kampanii funduszu Bezpieczna Inwestycja 4

Rusza kampania reklamująca fundusz BPH FIZ Bezpieczna Inwestycja 4 oferowany przez BPH TFI. Akcję przygotowały agencja Walk Creative i dom mediowy Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Reklamy funduszu BPH FIZ Bezpieczna Inwestycja 4 podkreślają, że jest on przeznaczony dla osób, które chcą zyskać na potencjalnych wzrostach kursów akcji spółek notowanych na warszawskiej giełdzie i jednocześnie ograniczyć ryzyko inwestycyjne, korzystając z mechanizmu ochrony kapitału. Częścią akcji jest konkurs „Wszystkie 10-tki BPH TFI” skierowany do tych klientów, którzy nabędą minimum 100 certyfikatów tego funduszu. Co setna osoba wygra ekspres do kawy, natomiast każdy dziesiąta może wybrać jedną z następujących nagród: podróżna ładowarka do telefonów, stacja pogodowa lub przybornik do wina. O nagrodach decyduje kolejność złożenia zapisu.

Cała kampania - zaplanowana do końca października - obejmuje reklamy w internecie (banery, emailingi, social media, wyszukiwarki), materiały POS (m.in. ulotki, plakaty, naklejki) w placówkach Banku BPH oraz działania z zakresu marketingu bezpośredniego (m.in. mailingi).

grafika

Kreacją reklam zajęła się agencja Walk Creative, a zakupem mediów - dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska