Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w 2014 roku wyniosła 321 093 egz. i w porównaniu do 2013 roku spadła o 11,40 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 19,25 proc. do 249 455 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 169 463 egz., po spadku o 17,80 proc.
Za podium uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym okresie sprzedawał się średnio w liczbie 146 343 egz., po spadku w skali roku o 18,30 proc.

W grudniu 2014 liderem również była „Przyjaciółka”, której wynik sprzedażowy w porównaniu do grudnia 2013 roku zmniejszył się o 13,74 proc. do 285 268 egz.
Drugie miejsce należało do „Tiny” (246 444 egz.; spadek o 30,95 proc. - największy w rankingu), a trzecie - do dwutygodnika „Naj” (158 216 egz.; wzrost o 10,73 proc. - jedyny w zestawieniu), który rok wcześniej był czwarty.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.











