Wszystkie dwutygodniki telewizyjne na minusie po III kwartałach, „Ekran TV” najbardziej w dół

W okresie od I do III kwartału br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Ekran TV”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w okresie od I do III kwartału 2015 roku wyniosła 333 265 egz. Była ona o 5,06 proc. mniejsza niż w analogicznym okresie 2014 roku.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynkihttp://www.wirtualnemedia.pl/jedynki

Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 186 937 egz., po spadku o 2,56 proc.

Na podium uplasował się jeszcze „Tele Max” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 150 264 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 10,29 proc.

Czwarte miejsce należało do „Super TV” (ten sam wydawca) z wynikiem w pierwszych dziewięciu miesiącach br. wynoszącym 129 641 egz. Wynik tego magazynu zmniejszył się w skali roku o 13,05 proc.

Ostatnią lokatę w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w okresie od I do III kwartału 2015 roku na poziomie 48 887 egz. Magazyn ten zanotował największą stratę w zestawieniu, wynoszącą 13,39 proc.

We wrześniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników telewizyjnych również był „Tele Świat”, którego wynik względem września ub.r. zmniejszył się o 1,73 proc. do poziomu 325 377 egz.

Drugie miejsce zajął magazyn „TV14” (185 091 egz.; wzrost o 1,15 proc.), a trzecie - „Tele Max” (148 410 egz., w dół o 5,55 proc.).

Z kolei w tym ujęciu najwięcej stracił magazyn „Super TV” - było to 11,08 proc. do 125 643 egz.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"