Wyborowa przyłącza się do akcji #zostańwdomu, rozdaje kody do CDA Premium

Marka wódki Wyborowa (Pernod Ricard) zachęca do pozostawania w domach oraz dostęp oferuje kody bezpłatnego dostępu premium do platformy CDA.pl. Akcję przygotowano z agencją VMLY&R Poland.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Zgodnie z ideą "Spotkanie zawsze znajdzie drogę" Wyborowa zorganizowała w kwietniu dwie transmisje na żywo. Pierwsza promowana była hasłem "Zostań w domu i spotkajmy się w Muzeum Polskiej Wódki". Stream odbył się w dwóch miejscach jednocześnie. W rolę prowadzącego wcielił się Maciej Starosolski - global polish vodka ambasador w Wyborowa Pernod Ricard, a gościem specjalnym została Adriana Marczewska - prowadząca program "Ślinotok" w Kuchnia+,

Podczas transmisji, widzowie mieli za zadanie odpowiedzieć poprawnie na pytania prowadzącego. Podczas drugiego spotkania prowadzący odpowiadali na pytania dotyczące zero waste.

Podczas transmisji widzowie mieli szansę wygrać kody dostępu do wersji Premium platformy CDA na 6 lub 12 miesięcy.

Darmowe kody do CDA Premium - zasady konkursu

Ponadto Wyborowa prowadzi konkurs, w którym do wgrania są kody dostępu do CDA Premium.

Za pomocą mechanizmu Leads Ads na Facebooku marka zadaje pytanie: "Jak dbasz o kontakt z przyjaciółmi bez wychodzenia z domu?". Autorzy najbardziej kreatywnych odpowiedzi zostaną nagrodzeni voucherami do portalu CDA dla siebie i swoich znajomych. W puli nagród znajduje się łącznie 900 kodów, umożliwiających 30-dniowy dostęp do CDA Premium.

Codziennie przez 30 dni, 10 osób ma szansę wygrać 3 kody dostępu do serwisu.

Konkurs trwa do 13 maja 2020 roku.

Akcja promocyjna obejmuje działania w mediach społecznościowych oraz na kanałach własnych marki. Kreacją i realizacją kampanii oraz zakupem mediów online zajęła się agencja VMLY&R Poland.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce