PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Zysk Radia Kraków zmalał o dwie trzecie. Więcej z reklam i na pensje, mniej z rekompensaty
Zysk Radia Kraków zmalał o dwie trzecie. Więcej z reklam i na pensje, mniej z rekompensaty
Public Dialog bez 5 proc. przychodów i z większą stratą
Starcom z 26 mln zł zysku, przychody 17 proc. w górę
Starcom z 26 mln zł zysku, przychody 17 proc. w górę
TVS straciła jedną czwartą reklamodawców, zmalał zysk
Wavemaker zwiększył przychody w Polsce, 5 mln zł na minusie
BBDO Warszawa: więcej z reklam, mniej z dywidend, 6,3 mln zł zysku
BBDO Warszawa: więcej z reklam, mniej z dywidend, 6,3 mln zł zysku
Nadawca Metra ograniczył stratę o 8,9 mln zł. Wpływy 6 proc. w dół
Nadawca Metra ograniczył stratę o 8,9 mln zł. Wpływy 6 proc. w dół
Brand24 z 41-procentowym wzrostem przychodów w drugim kwartale
Telewizja Republika z pierwszym zyskiem w historii, obcięła koszty pracownicze o jedną czwartą
„Tygodnik Powszechny” od półtora roku ze stratą. „Ogromny wzrost presji kosztowej”
Radio Wnet z 721 tys. zł straty, wydało o połowę więcej niż zarobiło
Wydawca „Dziennika Gazeta Prawnej” miał 4,55 mln zł straty netto w 2021 roku. Bez 9 proc. pracowników
Drastyczny spadek zysku netto Telewizji Polskiej. Koszty 22 proc. w górę
Canal+ Polska zwiększył zysk o 120 mln zł. Więcej z reklam, mniej z filmów
Canal+ Polska zwiększył zysk o 120 mln zł. Więcej z reklam, mniej z filmów
Neuron PR z mniejszymi przychodami i stratą
Neuron PR z mniejszymi przychodami i stratą
Producent „Goggleboxa” oraz „Dam i wieśniaczek” z 10 mln zł wpływów i 245 tys. zł zysku
Producent „Goggleboxa” oraz „Dam i wieśniaczek” z 10 mln zł wpływów i 245 tys. zł zysku
Yieldbird z mniejszym zyskiem, wypłacił Agorze 7,7 mln zł dywidendy
Yieldbird z mniejszym zyskiem, wypłacił Agorze 7,7 mln zł dywidendy
RTV Euro AGD zwiększyło sprzedaż o 12 proc. Już 1 mld zł z reklam, nowy podatek obciążył zysk
RTV Euro AGD zwiększyło sprzedaż o 12 proc. Już 1 mld zł z reklam, nowy podatek obciążył zysk
Wydawca „Wiadomości Handlowych” bez 19 proc. przychodów i z większą stratą
Polski Payback coraz bardziej zagraniczny. Urósł o 30 proc. i podwoił zysk
FleishmanHillard ze wzrostem wpływów o 17 proc. i 1,1 mln zł zysku
Opus B z 7,2 mln zł zysku, wpływy 62 proc. w górę
Opus B z 7,2 mln zł zysku, wpływy 62 proc. w górę
Grupa OLX przebiła 1 mld zł wpływów, ma już ponad 880 pracowników
Grupa OLX przebiła 1 mld zł wpływów, ma już ponad 880 pracowników
Wydawca „Lego” i „Playmobil” z 4 mln zł zysku. 38 więcej tytułów, wpływy 27 proc. w górę
Wydawca „Lego” i „Playmobil” z 4 mln zł zysku. 38 więcej tytułów, wpływy 27 proc. w górę
Wydawca Meczyki.pl i PPE.pl podwoił wpływy i zysk. W tym roku dodatkowe 1-2 mln zł z kanału YT
Wydawca Meczyki.pl i PPE.pl podwoił wpływy i zysk. W tym roku dodatkowe 1-2 mln zł z kanału YT
Polskie Wydawnictwo Rolnicze na mniejszym plusie, wpływy 3 proc. w górę
Kanał Sportowy przy 11 mln zł wpływów zarobił na czysto 1,6 mln zł
Kanał Sportowy przy 11 mln zł wpływów zarobił na czysto 1,6 mln zł
Aliganza Fashion Agency: wpływy i zysk jak przed epidemią
Aliganza Fashion Agency: wpływy i zysk jak przed epidemią
Rochstar nadal ze stratą, zwiększył wpływy o 5 proc. „Rok ciężki przez covid i inflację”
Samsung z 208 mln zł zysku w Polsce. Sprzedaż sprzętu RTV i AGD wzrosła mocniej niż smartfonów
Komunikacja+PR z wpływami większymi o 63 proc. i 3,5 mln zł zysku
Komunikacja+PR z wpływami większymi o 63 proc. i 3,5 mln zł zysku
RMF FM pierwszy raz przekroczyło 100 mln zł wpływów