PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
ATM Grupa: wpływy 30 proc. w górę, 10 mln zł zysku netto, odbicie w produkcji ważniejsze niż koniec ATM Rozrywki
ATM Grupa: wpływy 30 proc. w górę, 10 mln zł zysku netto, odbicie w produkcji ważniejsze niż koniec ATM Rozrywki
Dom producencki Zygmunta i Tobiasa Solorzów ze spadkiem wpływów i 121 tys. zł straty, szykuje nowe filmy i seriale dla Polsatu
Dom producencki Zygmunta i Tobiasa Solorzów ze spadkiem wpływów i 121 tys. zł straty, szykuje nowe filmy i seriale dla Polsatu
Virtualo podwoiło wpływy, 4,4 mln zł dywidendy dla Empiku
Virtualo podwoiło wpływy, 4,4 mln zł dywidendy dla Empiku
Answear.com: wpływy 55 proc. w górę, 8,8 mln zł zysku, więcej na marketing
Answear.com: wpływy 55 proc. w górę, 8,8 mln zł zysku, więcej na marketing
Wydawca „Wprost” i „Do Rzeczy” przy spadku wpływów o 24 proc. zwiększył zysk
Grupa IMS podwoiła zysk. W górę digital signage, w dół abonamenty aroma
Grupa IMS podwoiła zysk. W górę digital signage, w dół abonamenty aroma
Brand New Galaxy: wpływy 58 proc. w górę, trzy razy wyższy zysk
Brand New Galaxy: wpływy 58 proc. w górę, trzy razy wyższy zysk
Agencja Roberta Lewandowskiego ze skokowym wzrostem wyników: 8,9 mln zł wpływów i 1 mln zł zysku
Multikino z 30,7 mln zł straty, pożyczyło 54 mln zł od właściciela
Multikino z 30,7 mln zł straty, pożyczyło 54 mln zł od właściciela
Lidl Polska w epidemii zwiększył wpływy i zysk, przybyło 1,4 tys. pracowników
Lidl Polska w epidemii zwiększył wpływy i zysk, przybyło 1,4 tys. pracowników
Epidemia obniżyła wpływy dystrybutora prasowego Empiku o 21 proc.
Pathfinder23 ze wzrostem wpływów o 41 proc. i 2,5 mln zł zysku
Pathfinder23 ze wzrostem wpływów o 41 proc. i 2,5 mln zł zysku
Huuuge z mniejszym zyskiem, bo więcej wydaje na marketing
Huuuge z mniejszym zyskiem, bo więcej wydaje na marketing
300gospodarka.pl zwiększyła przychody w 2020 roku
300gospodarka.pl zwiększyła przychody w 2020 roku
Wydawca „Gazety Olsztyńskiej” ze spadkiem wpływów o 27 proc. i 4 mln zł straty
Wydawca „Gazety Olsztyńskiej” ze spadkiem wpływów o 27 proc. i 4 mln zł straty
Agencja social mediowa syna Zygmunta Solorza zwiększyła wpływy i zysk
Agencja social mediowa syna Zygmunta Solorza zwiększyła wpływy i zysk