Wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w miastach Polski

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od września 2015 roku do lutego 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w wybranych miastach Polski, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

W Warszawie na pozycję lidera - z drugiej lokaty - awansowała Trójka (z 11,6 proc. do 13,8 proc. udziału). Na drugie miejsce spadło Radio ZET (z 13,8 proc. do 13,5 proc.). Na ostatnią pozycję podium - z miejsca siódmego - awansowało VOX FM (z 5,3 proc. do 8,7 proc.). Z kolei na czwartą lokatę - z pozycji trzeciej - spadło RMF FM (z 9,2 proc. do 8,6 proc.).

W Aglomeracji Śląskiej pierwszą lokatę zajęło RMF FM (spadek z 34 proc. do 30,2 proc. udziału). Drugie miejsce zajęła Trójka (wzrost z 7,2 proc. do 11,6 proc.). Na ostatnią pozycję podium - z miejsca siódmego - awansowało RMF MAXXX (z 4,9 proc. do 5,5 proc.). Czwarta lokata przypadła Jedynce (z 6,1 proc. do 5,3 proc.).

W Trójmieście nowym liderem została Trójka, która przed rokiem była druga (z 13,5 proc. do 16,7 proc. udziału). Na drugie miejsce spadło RMF FM (z 17,4 proc. do 15,6 proc.). Ostatnią lokatę podium zajęło Radio ZET (strata z 10,7 proc. do 9,9 proc.). Na czwartym miejscu sklasyfikowane zostało Polskie Radio Gdańsk (z 9,9 proc. do 8,7 proc.).

W Poznaniu na pierwsze miejsce - z czwartego - awansowała Trójka (z 9,2 proc. do 13,3 proc. udziału). Drugie były Złote Przeboje (strata z 12,8 proc. do 11,8 proc.). Ostatnia pozycja podium przypadła Esce (z 12,6 proc. do 11,3 proc.). Natomiast na czwartą lokatę - z pierwszej - spadło RMF FM (z 13 proc. do 9,7 proc.).

 

W Krakowie pierwsza lokata należała do RMF FM (spadek z 25 proc. do 23,8 proc. udziału). Drugie miejsce zajęła Trójka (wzrost z 11,4 proc. do 12,6 proc.). Na ostatniej pozycji podium ulokowało się TOK FM, które przed rokiem było dziewiąte (z 4,1 proc. do 7,2 proc.). Z kolei na czwartą lokatę - z miejsca trzeciego - spadło Radio ZET (z 8,4 proc. do 7 proc.).

W Łodzi na pozycji lidera uplasowało się RMF FM (wzrost z 14,3 proc. do 15,3 proc. udziału). Drugie miejsce zajęło Radio ZET (strata z 13,6 proc. do 12,6 proc.). Na ostatnią pozycję podium - z miejsca piątego - awansowała Trójka (z 7,6 proc. do 10 proc.). Na czwartą lokatę - z trzeciej - spadła Eska (z 11,4 proc. do 9,1 proc.). Z kolei na piątą pozycję (z czwartej) spadła Jedynka (z 10,7 proc. do 7,9 proc.).

We Wrocławiu na pierwsze miejsce - z czwartego - awansowała Trójka (z 11,2 proc. do 14,1 proc. udziału). Na pozycję wicelidera spadło RMF FM (z 11,3 proc. do 9,9 proc.). Na ostatnią lokatę podium - z miejsca piątego - awansowały Złote Przeboje Kolor (taki sam udział na poziomie 7,5 proc.). Natomiast na czwartą pozycję - z miejsca jedenastego - awansowało TOK FM (z 4,1 proc. do 7,4 proc.).

W Szczecinie pierwszą lokatę zajęło Radio Szczecin (spadek z 19 proc. do 18,1 proc. udziału). Na drugie miejsce - z czwartego - awansowało RMF FM (z 12,3 proc. do 12,8 proc.). Na ostatnią lokatę podium - z miejsca drugiego - spadło Radio ZET (z 13,4 proc. do 12,8 proc.). Natomiast na czwarte miejsce - z trzeciego - spadła Trójka (z 12,9 proc. do 11,7 proc.).

W Bydgoszczy liderem było RMF FM (spadek z 22,8 proc. do 22,4 proc. udziału). Na drugie miejsce - z czwartego - awansowała Trójka (z 10,6 proc. do 12,4 proc.). Ostatnią pozycję podium zajęły Złote Przeboje Elita (wzrost z 10,8 proc. do 11,1 proc.). Na czwartą lokatę - z piątej - awansowało Radio ZET (pomimo spadku z 10,3 proc. do 9,9 proc.).

W Białymstoku pozycja lidera należała do RMF FM (wzrost z 18,4 proc. do 22,1 proc. udziału). Na drugie miejsce - z trzeciego - awansowało Radio ZET (z 9,5 proc. do 12,3 proc.). Na ostatnią pozycję podium spadła Trójka (z 11,6 proc. do 9,5 proc.). Natomiast czwartą lokatę zajęło Radio Jard (strata z 8 proc. do 6,9 proc.).

W Kielcach pierwsze miejsce zajęło RMF FM (spadek z 16,9 proc. do 15,6 proc. udziału). Drugie było Polskie Radio Kielce (z 14,9 proc. do 13,3 proc.). Na ostatnią lokatę podium - z miejsca siódmego - awansowała Trójka (z 6,6 proc. do 9 proc.). Natomiast czwarta pozycja przypadła Jedynce (wzrost z 7,8 proc. do 8,6 proc.).

W Lublinie na pozycję lidera - z miejsca trzeciego - awansowało Radio ZET (z 12,2 proc. do 13,5 proc. udziału). Na drugie miejsce spadła Trójka (z 14,0 proc. do 13,3 proc.). Ostatnią lokatę podium zajęło RMF FM, które przed rokiem było drugie (pomimo wzrostu z 12,8 proc. do 13,2 proc.). Na czwarte miejsce - z szóstego - awansowały Złote Przeboje Puls (taki sam udział na poziomie 9,7 proc.).

W Radomiu nowym liderem zostało Radio ZET, które przed rokiem było czwarte (taki sam udział na poziomie 12,7 proc.). Na drugie miejsce spadło RMF FM (z 15,7 proc. do 12,5 proc.). Ostatnią lokatę podium zajęła Trójka (strata z 13,2 proc. do 12,3 proc.). Na czwarte miejsce - z drugiego - spadło VOX FM (z 13,3 proc. do 9,9 proc.).

W Częstochowie na pozycję lidera - z miejsca drugiego - awansowało RMF FM (z 16,5 proc. do 17,3 proc. udziału). Na drugie miejsce - z trzeciego - awansowało Radio Jura (taki sam udział na poziomie 15,9 proc.). Z pierwszej na trzecią lokatę spadło Radio ZET (z 18,8 proc. do 14,7 proc.). Z kolei na czwartej pozycji znalazła się Trójka (strata z 14 proc. do 13,6 proc.).

W Toruniu na pierwsze miejsce - z czwartego - awansowała Jedynka (z 12,2 proc. do 15,4 proc. udziału). Na drugą lokatę - z trzeciej - awansowało RMF FM (z 12,4 proc. do 13,2 proc.). Na ostatnią pozycję podium - z miejsca drugiego - spadła Jedynka (z 12,8 proc. do 12,4 proc.). Z kolei na czwartą lokatę - z pierwszej - spadło Radio Gra (z 14 proc. do 11,6 proc.).

W Rzeszowie liderem było RMF FM (z 13,2 proc. do 18,9 proc. udziału). Na drugie miejsce - z czwartego - awansowało Radia ZET (z 10,2 proc. do 13,1 proc.). Na ostatniej pozycji podium uplasowała się Jedynka, która przed rokiem była szósta (z 9,7 proc. do 10,7 proc.). Na czwartą lokatę - z ósmej - awansowało Polskie Radio Rzeszów (z 8,3 proc. do 10,1 proc.).

Przypomnijmy, że liderem ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od grudnia 2015 roku do lutego 2016 roku w grupie wiekowej od 15 do 75 lat było RMF FM (więcej na ten temat). Natomiast wśród sieci pierwsze miejsce należało do Eski (zobacz te dane).

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą