- Non-Profit Organizations 11 projektów nagrodzonych w 5. edycji konkursu grantowego
Znamy już zwycięzców piątej edycji konkursu grantowego organizowanego w ramach programu „Po stronie natury”. W tym roku jury wybrało 11 zwycięskich projektów spośród ponad 400 nadesłanych wniosków. Instytucje i placówki zajmujące się edukacją ekologiczną, mogły ubiegać się o przyznanie grantu w wysokości do 10 tysięcy złotych. W puli konkursu grantowego znajdowało się 100 tysięcy złotych.
- Męskie Granie 2013 Trasa koncertowa „Męskie Granie 2013” rusza w lipcu
13 lipca br. w Krakowie odbędzie się pierwszy z siedmiu koncertów zaplanowanych w ramach tegorocznej edycji trasy koncertowej „Męskie Granie”. Głównym sponsorem wydarzenia jest ponownie Grupa Żywiec, a partnerem strategicznym - radiowa Trójka.
- Żywiec „Otwieracz” reklamuje piwo Żywiec w internecie (wideo)
Ruszyła internetowa kampania reklamowa piwa Żywiec pod hasłem „Otwieracz Żywca”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Gong.
- Business Expos & Conferences Wielki finał piątej edycji programu „Po stronie natury”
W sobotę 11 maja na terenie malowniczych bulwarów nad Sołą w Węgierskiej Górce, odbyło się wyjątkowe wydarzenie – Wielkie Święto Sadzenia Drzew. Stanowiło ono uroczysty finał 5. edycji programu ekologicznego „Po stronie natury”. Tego dnia każdy chętny miał okazję własnoręcznie zasadzić drzewo wraz z leśnikami oraz wziąć udział w licznych ekologicznych atrakcjach. Imprezę uświetnił koncert Sebastiana Karpiela-Bułecki wraz z zespołem Zakopower.
- Green Solutions Wielki finał piątej edycji programu „Po stronie natury”
W sobotę 11 maja na terenie malowniczych bulwarów nad Sołą w Węgierskiej Górce odbędzie się Wielkie Święto Sadzenia Drzew! Wydarzenie będzie finałem piątej edycji programu „Po stronie natury”. Na fanów ekologii już od godziny 14.00 czekać będą wyjątkowe atrakcje. Na zakończenie dla wszystkich zebranych zagra ambasador programu – Sebastian Karpiel – Bułecka z zespołem Zakopower.
- Green Solutions Gdańsk „Po stronie natury”
W majówkowy weekend odbyła się ostania z akcji ambientowych zorganizowanych w ramach programu „Po stronie natury”. Mieszkańcy Gdańska, którzy pojawili się przed Centrum Handlowym Manhattan mogli wyrazić poparcie dla idei sadzenia drzew oraz ochrony środowiska i zobaczyć swoje zdjęcie na interaktywnym billboardzie.
- Media Trendy 2013 Media Trendy 2013: wszystkie wyróżnione kampanie (wideo case study)
W tegorocznym konkursie Media Trendy przyznano 22 wyróżnienia, z których po dwa otrzymały akcja „Głowa do góry” PZU, socialmediowe aktywności Serca i Rozumu oraz działania reklamowe Tyskiego. Zapraszamy do obejrzenia opisów wszystkich nagrodzonych projektów.
- wydatki reklamowe w kinach Reklama kinowa 30 proc. w górę. Kino Świat, Samsung i Grupa Żywiec liderami reklamodawców
W I kwartale br. cennikowa wartość reklamowy kinowej była o 29,2 proc. wyższa niż rok wcześniej. Największe wydatki na promocję w kinach - po ponad 10 mln zł - przeznaczyli Kino Świat, Samsung Electronics Polska i Grupa Żywiec.
- Media Trendy 2013 Media Trendy: wszystkie nagrodzone kampanie (wideo case study)
W tegorocznym konkursie Media Trendy przyznano 11 nagród, z których dwie otrzymała akcja „Rozkład jazdy McDonald's” przygotowana przez agencję DDB Warszawa. Zapraszamy do obejrzenia opisów wszystkich nagrodzonych projektów.
- Green Solutions Mirosławiec pokazał, że jest „Po stronie natury”
W sobotę 27 kwietnia na terenie Nadleśnictwa Mirosławiec odbyła się niecodzienna akcja ekologiczna. W wydarzeniu wzięli udział pracownicy Żywiec Zdrój z rodzinami oraz okoliczni mieszkańcy. Pomimo niepogody wspólnymi siłami, pod czujnym okiem leśników posadzono blisko 3000 drzew. Najmłodsi ambasadorzy ekologii mieli okazję do sprawdzenia swojej wiedzy w zabawach poświęconych tematyce ochrony środowiska i dowiedzieli się więcej na temat miejscowej flory i fauny. Akcja została zorganizowana w ramach programu „Po stronie natury”.









