- wybierz prawdziwy rock „Wybierz prawdziwy rock” w kampanii Antyradia (wideo)
Pod hasłem „Wybierz prawdziwy rock” ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa Antyradia. Akcję przygotowała Grupy Eurozet wspólnie z Akademią Multi Art i Piotrem Lenarem.
- Polskieradio.pl Polskieradio.pl w ofercie AdPlayer
Oferta sieci reklamy wideo AdPlayer powiększyła się o portal Polskiego Radia.
- Polskie Radio Polskie Radio startuje na iPadzie
Polskie Radio udostępniło aplikację na Ipada ze swoim serwisem internetowym. Program przygotowała firma LookSoft.
- Radio Plus Nowy szef muzyczny Radia Plus. Odchodzi Elwira Kaganowicz
Elwira Kaganowicz, dyrektor muzyczny Radia Plus, rozstaje się z rozgłośnią. Jej obowiązki przejął Tomasz Kasprzyk.
- Marta Czartoryska Marta Czartoryska odpowiada za internet w Grupie Eurozet
Marta Czartoryska została zewnętrznym współpracownikiem Grupy Eurozet. Będzie realizować strategię rozwoju Radia ZET w internecie.
- Reklama radiowa Reklama radiowa o jedną trzecią w górę. Jedynka i Trójka dwa razy więcej
W lipcu br. polskie stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam średnio ok. jedną trzecią więcej niż rok wcześniej. Najbardziej - o ponad 100 proc. - zwiększyły się przychody reklamowe Jedynki i Trójki.
- Eurozet Eurozet: dobrze wyliczyliśmy podwyżkę reklam w RMF FM
Przedstawiciele Eurozetu nie zgadzają się z zarzutami Grupy RMF, że zawyżyli wzrost cennika reklamowego w RMF FM. Kierujący w Eurozecie sprzedażą i marketingiem Jaromir Sroga zaznacza przy tym, że rozumie wprowadzanie tak dużych podwyżek przez konkurenta.
- RMF FM RMF FM kontra Radio ZET: przesadzili z podwyżką, swój cennik powinni obniżyć
Przedstawiciele Grupy RMF zaprzeczają, że ceny reklam RMF FM zdrożały w ciągu trzech lat o jedną trzecią - jak podał to Eurozet. Krakowski nadawca zauważa też, że Radio ZET w tym okresie zanotowało spadek słuchalności.
- Radio ZET Reklamy w Radiu ZET droższe o 5,5 proc.
Od 5 września będzie obowiązywać nowy cennik reklamowy Radia ZET, w którym 30-sekundowe spoty są średnio o 5,5 proc. droższe niż obecnie. Jednocześnie zmienią się stawki w pakietach reklamowych, w skład których wchodzi ta stacja.
- Eurozet Eurozet stawia na markę Radio ZET w sieci, odchodzi Sebastian Wojciechowski
Grupa Eurozet zmienia strategię internetową - będzie koncentrować się na rozwijaniu w sieci marki Radio ZET. Z związku z tym z firmą rozstaje się Sebastian Wojciechowski, dotychczasowy dyrektor pionu nowych mediów.









