- Joy “Joy” z kalendarzykiem i kuponami rabatowymi
Do części nakładu grudniowego numeru miesięcznika “Joy” (Marquard Media Polska), który ukaże 19 listopada br., dołączony zostanie kalendarzyk na 2011 rok. Wydanie zawierać będzie też kupony rabatowe.
- PBC General Które tytuły prasowe Polacy czytają najchętniej?
Tygodniki “Tele Tydzień”, “Życie na Gorąco” oraz dwutygodnik “Przyjaciółka” to trzy najchętniej czytane tytuły prasowe przez Polaków. Co jest liderem wśród dzienników i miesięczników? Szczegóły w raporcie Wirtualnemedia.pl.
- Newsweek „Viva!” w górę, traci „Tele Tydzień” a „Newsweek” liderem
We wrześniu br. wśród polskich magazynów najwięcej cennikowo zarobił z reklam „Newsweek Polska”. Natomiast największy wzrost tych przychodów zanotowała „Viva!”, a największy spadek – „Tele Tydzień”.
- tygodnik opinii Traci "Wprost" i "Przekrój", Gazeta Polska w górę o 145 proc.
Na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników opinii znalazła się w sierpniu br. "Polityka" - najwięcej zyskały “Gazeta Polska” (145 proc.) i “Gość Niedzielny” - raport portalu Wirtualnemedia.pl.
- Roman Kurkiewicz Roman Kurkiewicz wyrzucony z TOK FM
Roman Kurkiewicz został dyscyplinarnie zwolniony z Radia TOK FM. Na razie nie wiadomo, jakie są jego dalsze plany zawodowe.
- najchętniej czytane tytuły prasowe w Polsce Polacy najchętniej czytają “Tele Tydzień” i “Życie na Gorąco”
Tygodniki “Tele Tydzień”, “Życie na Gorąco” oraz dwutygodnik “Przyjaciółka” to trzy najchętniej czytane tytuły przez Polaków – wynika z badania PBC. Szczegóły w raporcie Wirtualnemedia.pl.
- Newsweek Polska Filmy dokumentalne w “Newsweek Polska”
W najbliższy poniedziałek tygodnik “Newsweek Polska” (Axel Springer Polska) startuje z drugą częścią kolekcji “Najlepsze filmy dokumentalne świata”, która powstała przy współpracy z festiwalem Planete Doc Review.
- najchętniej czytane tytuły prasowe w Polsce Najchętniej czytane tytuły prasowe w Polsce
“Fakt” i “Gazeta Wyborcza” to najchętniej czytane dzienniki w okresie od lutego do lipca br. Wśród tygodników liderem jest “Tele Tydzień”, zaś wśród miesięczników - “Twój Styl”. Więcej w raporcie Wirtualnemedia.pl.
- tygodnik opinii "Gazeta Polska" w górę o 162 proc., pod rządami Lisa zyskuje "Wprost"
Na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników opinii znalazła się lipcu br. "Polityka" - najwięcej zyskały “Gazeta Polska” (162 proc.) i “Wprost” (14 proc.) - raport portalu Wirtualnemedia.pl.
- Tele Tydzień „Tele Tydzień” w dół, „Wprost” i „Viva!” mocno w górę
W sierpniu br. polskie magazyny cennikowo zarobiły z reklam prawie 5 proc. więcej niż rok wcześniej. Najbardziej wzrosły wpływy reklamowe „Wprost” i „Viva!”, a jako jedyny z czołówki minimalny spadek zanotował „Tele Tydzień”.









