Muzeum i galeria zmieniają ludzi w kampanii „Uwaga na Kulturę!” (wideo)

W telewizji, prasie, internecie i na outdoorze ruszyła kampania „Uwaga na Kulturę! Ona naprawdę działa!”. Akcję na zlecenie Narodowego Instytutu Audiowizualnego przygotowały firmy Lowe GGK Warszawa i U2 Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania pod hasłem „Uwaga na Kulturę! Ona naprawdę działa!” ma na celu w interesujący i lekki sposób zaprezentować ideę przewodnią Krajowego Programu Kulturalnego: „Kultura zmienia społeczeństwa”. Jednocześnie akcja stanowi zaproszenie dla Polaków do uczestnictwa w działaniach kulturalnych, które będą odbywały w całym kraju podczas polskiej prezydencji w Unii Europejskiej.

W kampanii wykorzystywane są spoty i layouty pokazujące dwóch bohaterów, u których kontakt z kulturą zmienia życie. Roman po obejrzeniu wystawy prac Picassa w muzeum „już nie jest taki sam”, natomiast Andrzejowi po wizycie w galerii puszka fasolki po bretoński kojarzy się z puszką zupy z obrazu Warhola.

grafika

Akcja - rozpoczęta 2 czerwca - będzie się składała się z trzech odsłon: kampanii wizerunkowej, promocji zaplanowanej w Warszawie 1 lipca imprezy inaugurującej polską prezydencję w EU oraz promocji Europejskiego Kongresu Kultury, który odbędzie się we Wrocławiu w dniach 8-11 września br.

Działania wizerunkowe obejmują obecnie telewizję (Polsat, TVP, TVP Info, TVN, kanały tematyczne TVN), prasę („Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita” - dodatek „Po Godzinach”, „Polityka”, „Newsweek Polska”), internet (Gazeta.pl, Onet.pl) oraz outdoor. Kampanię na zlecenie Narodowego Instytutu Audiowizualnego - realizującego Krajowy Program Kulturalny Polskiej Prezydencji w Unii Europejskie - przygotowały agencja Lowe GGK Warszawa (strategia i kreacja) oraz dom mediowy U2 Media (zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online