- M jak miłość 6,35 mln widzów odcinka „M jak miłość”, w którym umarł Lucjan Mostowiak
We wtorek, 14 listopada TVP2 wyemitowała odcinek serialu „M jak miłość”, w którym umarł Lucjan Mostowiak. Emisję tę śledziło 6,35 mln osób. Jest to rekordowa widownia tego serialu w tym sezonie.
- Familiada „Familiada” zyskała 110 tys. widzów. TVP2 nokautuje konkurencję
Teleturniej „Familiada” w 2017 roku ogląda średnio 1,93 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej widownia audycji wzrosła o 110 tys. osób. TVP2 w czasie jej emisji jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego.
- Familiada „Familiada” przez kolejny rok w TVP2, podpisano umowę z Astro
Telewizja Polska podpisała z firmą Astro umowę dotyczącą realizacji kolejnych 90 odcinków „Familiady”. Teraz producentem teleturnieju będzie TVP, a Astro będzie pełnić funkcję wykonawcy.
- jesień w telewizji Szykuje się ostra walka o widza: zachowawczy TVN, come back zakurzonych formatów TVP, nowości Polsatu liderami pasm
Największy znak zapytania stoi przed produkcjami TVP - mocna mieszanka zakurzonych formatów i nowości programowych może zahamować negatywny trend. Nowości Polsatu są mocnymi pretendentami do zostania liderami swoich pasm. TVN z kolei podszedł do swojej ramówki najbardziej zachowawczo, inwestując głównie w sprawdzone już formaty - jesienne ramówki ogólnopolskich nadawców ocenia Mariusz Kukwa, multiscreen manager z domu mediowego Vizeum Polska.
- TVP1 Jesienna ofensywa stacji telewizyjnych. „TVN zachowawczo, ale z niezłomną konsekwencją, Polsat walecznie, TVP w teorii rewolucyjnie”
Ruszają jesienne ramówki największych polskich stacji telewizyjnych. Wszystkie kanały z tzw. „wielkiej czwórki” na swoje anteny wprowadzą od dwóch do pięciu nowych programów. - Wygląda na to, że TVN jest zadowolony z miejsca, w którym się znalazł, cała reszta ma apetyt na więcej, przy czym pomysł na osiągnięcie owego „więcej” jest nieco inny - komentuje Wirtualnemedia.pl Katarzyna Baczyńska, TV director w Codemedia. Nowości zobaczymy również w TV Puls i Czwórce.
- Sonda 2 „Sonda 2” jesienią przechodzi do TVP1. „Budujemy antenę złożoną z treści premium”
Od września program popularnonaukowy „Sonda 2” Tomasza Rożka, który w ubiegłym roku zadebiutował w Dwójce, trafi na antenę TVP1 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Konsekwentnie budujemy antenę złożoną z treści premium, a „Sonda 2” zyska w TVP1 nowy oddech - tłumaczy Mateusz Matyszkowicz, szef Jedynki.
- Astro Przy spadku wpływów zwiększyła się strata producenta „Familiady”. „Nie udało się rozpocząć komercjalizacji kanału E-Sport”
W minionym kwartale spółka Astro, producent „Familiady” i nadawca kanału E-Sport, zanotowała spory spadek wpływów ze sprzedaży i duży wzrost straty netto. Spółka chce zwiększyć zasięg E-Sportu, żeby rozpocząć sprzedaż reklam w stacji.
- Fakty Polsat liderem, „Fakty” i MŚ w lekkoatletyce hitami tygodnia
W minionym tygodniu największą widownię zgromadziły „Fakty”, a na drugim miejscu znalazła się transmisja MŚ w lekkoatletyce podczas której Piotr Lisek i Adam Kszczot zdobyli srebrne medale. Wśród stacji liderem był Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
- Fakty Polsat liderem, udany tydzień TVP Sport. „Fakty”, „Wiadomości” i „Teleexpress” hitami
W minionym tygodniu największą widownię zgromadziły dzienniki telewizyjne: „Fakty”, „Wiadomości” i „Teleexpress”. Wśród stacji liderem był Polsat, a duży wzrost zanotował kanał TVP Sport - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
- Fakty Rekordowy tydzień TVN24, TVP Info i Polsatu News. „Fakty” ratingowym hitem
W minionym tygodniu rekordowe wyniki oglądalności zanotowały TVN24, TVP Info i Polsat News, a newsowa stacja TVN po raz drugi w historii miała wyższy udział w rynku od TVP2. Z kolei rekordowo niską oglądalność zanotowały wszystkie stacje z tzw. „wielkiej czwórki”. Ratingowym hitem były „Fakty” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.









