„Familiada” zyskała 110 tys. widzów. TVP2 nokautuje konkurencję

Teleturniej „Familiada” w 2017 roku ogląda średnio 1,93 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej widownia audycji wzrosła o 110 tys. osób. TVP2 w czasie jej emisji jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Familiada” zyskała 110 tys. widzów. TVP2 nokautuje konkurencję
„Familiada”; fot. TVP

Prowadzony przez Karola Strasburgera „Familiada” na antenie TVP2 oglądać można w weekendy i święta o godz. 14.00. Średnia widownia audycji w okresie od 1 stycznia do 5 listopada br. wyniosła 1,93 mln osób. Przełożyło się to na 20,41 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,80 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,03 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Widownia audycji w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrosła o 110 tys. osób. W okresie od 1 stycznia do 6 listopada 2016 roku „Familiadę” śledziło średnio 1,82 mln widzów, co przełożyło się odpowiednio na 19,02 proc., 9,31 proc. i 12,65 proc. udziału.

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek programu z 26 lutego br., który obejrzało średnio 3,1 mln osób.

grafika

Dwójka w czasie emisji audycji jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Drugie miejsce zajmuje Polsat, który ma w tym paśmie 7,21 proc. udziału. Dalej plasują się: TVP1 (5,61 proc.) oraz TVN (5,24 proc.).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-kolo-fortuny-tvp2-powrot ##

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Dwójka wypada najlepiej na tle swoich konkurentów.

grafika

Teleturniej „Familiada” emitowany jest na antenie TVP2 od 1994 roku. Program prowadzi Karol Strasburger, a jego producentem jest firma Astro, należąca do Ryszarda Krajewskiego.

Jak już informowaliśmy pod koniec października br., Telewizja Polska podpisała z firmą Astro umowę dotyczącą realizacji kolejnych 90 odcinków „Familiady” w 2019 roku. Teraz producentem teleturnieju będzie TVP, a Astro będzie pełnić funkcję wykonawcy.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą