- Mediapanel Już 2,4 mln Polaków korzysta z ChatGPT
W marcu liczba polskich internautów korzystających z ChatGPT przekroczyła 2 mln. Liderem w kategorii naukowo-technologicznej pozostaje Google, Telepolis wyprzedził Komputer Świat, a spory spadek odwiedzalności zanotował Android.com.pl.
- Burda Media Polska Nowa oferta reklamowa 360 od Burda Media Polska
Burda Media jest dziś jednym z największych podmiotów internetowych w segmencie kobiecym w Polsce. Jest także liderem w kluczowych dla kobiet kategoriach tematycznych: moda i uroda oraz kulinaria, a także istotnym wydawcą w kategorii podróże, życie gwiazd i parenting.
- Consumer Issues Nowy komputer i telefon co roku? Tak! Skorzystaj z usługi wynajmu sprzętu w Media Expert!
Klienci elektromarketów Media Expert oraz pozostali entuzjaści nowoczesnej technologii, obok doskonale znanych i wygodnych systemów ratalnych, mogą skorzystać z opcji okresowego wynajmu urządzeń.
- Mediapanel Skoczyły wyniki SkyShowtime i VOD.pl. W górę także platformy Polsatu i Player, Disney+ przed HBO Max
W pierwszym pełnym miesiącu działania SkyShowtime odwiedziło prawie 2 mln polskich internautów, a nową odsłonę VOD.pl - 1,4 mln. Disney+ wykorzystał spadek odwiedzalnosci HBO Max i awansował na drugie miejsce, niezagrożonym liderem pozostaje Netflix. Polsat Box Go i Polsat Go zyskały w sumie 1,3 mln użytkowników, za to zmalały wyniki Canal+ online i CDA Premium.
- Mediapanel Sport.pl z większą przewagą nad sekcją sportową Interii, mocno w dół witryna TVP Sport
Wśród serwisów o sporcie najwięcej użytkowników mają WP SportoweFakty, a na najdłużej internautów przyciąga Onet Sport. Znacząco wzrosła odwiedzalność Sport.pl i sekcji sportowej o2.pl, natomiast spore spadki zanotowały witryna TVP Sport oraz działy sportowe Interii i SE.pl.
- Mediapanel Deon przed Aleteią, półtorej godziny w serwisie Świadków Jehowy (TOP witryn religijnych)
Ponad milion internautów odwiedza trzy witryny o tematyce religijnej: Deon.pl, Aleteia.org i platformę Świadków Jehowy. W tej ostatniej użytkownik spędza średnio ponad półtorej godziny. W czołowej dziesiątce są serwisy „Niedzieli”, „Gościa Niedzielnego” i Radia Maryja.
- e-commerce Amazon ze spadkiem, Allegro i Vinted przyciągają na dwie godziny (TOP platform e-commerce)
Użytkownicy Allegro i Vinted w lutym spędzili tam średnio po ponad dwie godziny. Amazon stracił 920 tys. odwiedzających, a w czołowej dziesiątce pojawił się Shein.
- Mediapanel Ania Gotuje na czele witryn kulinarnych. Pyszności.pl zyskały milion użytkowników
Zdecydowanym liderem zasięgowym wśród serwisów kulinarnych pozostaje blog Ania Gotuje. Mocno wzrosła odwiedzalność Pyszności.pl, za to spore spadki zanotowały Przyślijprzepis.pl i Kwestiasmaku.com.
- TikTok Na TikToku godzinę dłużej niż na Facebooku. Twitter dalej traci polskich internautów
Na TikToku i Facebooku w lutym było więcej polskich internautów niż miesiąc wcześniej, ale spędzili ok. 2 godzin mniej. Kolejny miesiąc z rzędu poniżej 10 mln użytkowników odwiedziło Twittera, spore spadki zanotowały też Pinterest, Blogspot i Wykop.
- pogoda Weather na czele platform o pogodzie, Interia przed TVN24 i Onetem
Wśród serwisów i aplikacji o pogodzie najwięcej użytkowników ma Weather, a na najdłużej przyciąga internautów przyciąga aplikacja Pogoda & Radar. Z portali horyzontalnych najpopularniejszą sekcję pogodową ma Interia, zdecydowanie wyprzeda TVN24.pl i Onet.









