- sporty elektroniczne Wartość globalnego rynku esportu przekroczy w tym roku miliard dolarów. Większość kibiców to milenialsi
W tym roku przychody z tytułu wydarzeń i relacji na żywo związanych z esportem przekroczą na świecie po raz pierwszy miliard dolarów. Najszybciej rynek ten rozwija się w Chinach i Ameryce Północnej - szacują eksperci Deloitte.
- Damian Juszczyk Damian Juszczyk: z Warty Zawiercie do Węc PR
Damian Juszczyk objął stanowisko senior PR executive w Węc Public Relations. Ostatnio był menedżerem ds. marketingu, mediów i PR Aluronu Virtu Warty Zawiercie.
- Human Resources EKO-OKNA S.A. rekrutują na targach Absolvent Talent Days 2018
Tłumy chętnych i mnóstwo przeprowadzonych rozmów – tak podsumować można udział firmy EKO-OKNA S.A. w jednym z pierwszych spotkań z cyklu Absolvent Talent Days, które odbyły się we Wrocławiu. Te największe polskie targi pracy i praktyk rok rocznie skupiają najważniejszych polskich pracodawców. Ze względu na dynamiczny rozwój firmy, rekrutacja w EKO-OKNA S.A. trwa nieprzerwanie, wobec czego udział przedsiębiorstwa w takim wydarzeniu to jedna ze skutecznych form pozyskiwania nowych pracowników.
- Computer Peripherals Electronics Show 2018 - pierwsze w Polsce międzynarodowe targi elektroniki użytkowej
Już wkrótce fani nowoczesnych technologii będą mogli uczestniczyć w pierwszym i największym w Polsce wydarzeniu technologicznym. W dniach 13-15 kwietnia w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie obędą się międzynarodowe targi Electronics Show 2018. Partnerem strategicznym wydarzenia jest sieć handlowa MediaMarkt. Nowoczesne urządzenia stanowią nieodłączny element życia - ułatwiają wykonywanie codziennych zadań, a wielu z nas chętnie sięga po elektronikę również w czasie wolnym. Korzystają z niej użytkownicy z każdej grupy wiekowej, miłośnicy dobrej rozwryki, spotu i zdrowego stylu życia. Rynek elektroniki użytkowej to obecnie jedna z najdynamiczniej rozwijających się branż. Jej rozwój stymulują zmieniające się potrzeby konsumentów i związane z tym zmiany społeczne zachodzące w wyniku postępu technologicznego, szczególnie mam tu na myśli technologie mobilne. Electronics Show to odpowiedź na potrzeby użytkowników i pasjonatów nowych technologii, którzy chcą być na bieżąco ze światowymi trendami. – mówi Marcin Rosati, prezes zarządu MediaMarktSaturn Polska. Podczas kwietniowych targów Electronics Show światowi producenci zaprezentują najnowsze rozwiązania, technologie i urządzenia. Odwiedzający będą mogli skorzystać z porad specjalistów i dowiedzieć się, jak w praktyce zastosować najnowsze technologie w domu i biurze. Nie zabraknie atrakcji dla fanów urządzeń mobilnych, miłośników sportu i cyfrowej rozrywki. Podczas wydarzenia zobaczymy efektowne i dynamiczne prezentacje oraz pokazy. Nie zabraknie licznych konkursów z nagrodami. W programie znajdą się również ciekawe konferencje z udziałem ekspertów. W Strefie Kosmicznej będzie można poszerzyć wiedzę o wszechświecie i przekonać się, jak technologie kosmiczne przenikają do codziennego życia. Electronics Show to wyjątkowe wydarzenie na polskim rynku i okazja do odkrywania fascynującego cyfrowego świata. Wśród wystawców znajdą się ulubione marki polskich konsumentów, które zapewnią interaktywne, dynamiczne prezentacje swoich produktów i rozwiązań. – mówi Ireneusz Zygmunt, Dyrektor Działu Zakupu sieci MediaMarkt. Electronics Show to rozrywka i edukacja dla całej rodziny. Podczas pokazów, spotkań i eventów na scenie głównej eksperci w pasjonujący sposób opowiedzą o najnowocześniejszych technologiach i ich zastosowaniu w codziennym życiu. MediaMarkt press box
- Video Gaming Odwiedź strefę OMEN by HP na Intel Extreme Masters 2018
Przełom lutego i marca to prawdziwe święto dla fanów gier komputerowych. Podczas drugiego weekendu Intel Extreme Masters 2018 w Katowicach odbędą się finały Counter Strike: Global Offensive oraz Starcraft II, z pulą nagród odpowiednio 500 i 400 tys. dolarów, w których wystąpią najbardziej utytułowane zespoły z całego świata. W minionym roku IEM odwiedziło 173 000 osób[1], pragnących spotkania ze znanymi graczami, influencerami oraz producentami sprzętu dla graczy.
- Marketing and Advertising Engave rozpoczyna współpracę z ContentHouse
Engave – nagradzana firma z zakresu bezpieczeństwa IT i rozwiązań chmurowych stawia na content marketing od agencji ContentHouse.
- STS STS sponsorem Polskiej Ligi Esportowej
Bukmacher STS podpisał umowę sponsorską z Polską Ligą Esportową. Z tej okazji STS i Polska Liga Esportowa organizują mecz, w którym weźmie udział czołówka zawodników z polskich drużyn.
- Mateusz Górecki Fantasy Expo reorganizuje strukturę zarządzania
Fantasy Expo, organizator Polskiej Ligi Esportowej, wprowadza nową strukturę organizacyjną. W związku z tym tworzy pięć osobnych działów.
- SBE Nowe władze Stowarzyszenia Branży Eventowej, prezesem Marta Dunin-Michałowska
Stowarzyszenie Branży Eventowej wybrało nowe władze. Prezesem na kolejną kadencję została Marta Dunin-Michałowska (prezes Mea Group), do zarządu weszli Żaneta Berus (Ptak Warsaw Expo), Renata Razmuk (Social Connect Group), Marcin Stefański (Expo Mazury) i Piotr Wojdat (Evenea). Z zarządem pożegnały się Olga Krzemińska-Zasadzka i Anna Nowakowska.
- Large Business Produkty marki WIŚNIOWSKI podbiły Francję
Zakończyło się największe tegoroczne wydarzenie w branży budowlanej w Europie – targi Batimat 2017. Między 6 i 10 listopada francuskie centrum wystawiennicze Paris Expo Porte de Versailles stało się mekką branży budowlanej. Była to gratka dla wszystkich przedsiębiorstw europejskiego i światowego formatu, w tym dla firmy WIŚNIOWSKI. Batimat to targi z ponad 50-letnią tradycją, odbywające się co 2 lata i przedstawiające najnowsze osiągnięcia i innowacje w dziedzinie budownictwa, stolarki i wyposażenia wnętrz. Na stoisku firmy WIŚNIOWSKI, zwiedzający mogli zapoznać się z produktami zarówno dla klientów indywidualnych jak i dla przemysłu. Produkty marki spotkały się z uznaniem reprezentantów branży i gości odwiedzających imprezę, imponując unikalnymi rozwiązaniami technologicznymi i atrakcyjnym designem. „Nasze produkty zostały przyjęte na targach bardzo pozytywnie. Rynek francuski jest dość specyficzny i jak każdy ma swoje charakterystyczne potrzeby. Przygotowując się do wystawy staraliśmy się do tych wymagań dostosować, wybierając produkty na najwyższym poziomie wzornictwa i funkcjonalności. Targi były doskonałą platformą do wymiany doświadczeń i opinii na ich temat, dzięki czemu będziemy mogli je udoskonalać.” - podsumowuje Paweł Cymorek, Dyrektor Sprzedaży Europa Zachodnia firmy WIŚNIOWSKI. WIŚNIOWSKI przede wszystkim promował system Home Inclusive czyli kolekcję bram garażowych, drzwi i ogrodzeń, cechującą się wyjątkowo spójną linią stylistyczną. Jednolity design w domowej przestrzeni użytkowej został już doceniony na mediolańskich targach MADE expo, jednak kolekcja Home Inclusive to więcej niż tylko wygląd. Znajduje się w niej między innymi flagowy produkt firmy, brama PRIME, oferująca najwyższej klasy bezpieczeństwo jak i parametry termoizolacyjne. W skład kolekcji wchodzą również nowoczesne drzwi CREO – skupiające w sobie piękno, komfort i bezpieczeństwo. Poza tym, WIŚNIOWSKI pokazał również swoje rozwiązania renowacyjne, RenoSystem i bramę UniPro Nano, umożliwiające montaż nowoczesnych i estetycznych bram nawet w starych, pozornie niedostosowanych do tego budynkach. W prezentowanej ofercie firmy nie zabrakło także produktów dedykowanych dla przemysłu i budownictwa publicznego, czyli solidnych ogrodzeń, bram przemysłowych oraz drzwi stalowych i aluminiowych – wszystko to w ciekawym wzornictwie i wielu wariantach wykończeniowych. Wreszcie WIŚNIOWSKI zaprezentował również produkty dla domu inteligentnego, powstałe dzięki współpracy z francuską firmą Somfy, czyli system smartCONNECTED wraz z napędem garażowym Metro IO i sterownikiem Ri-Co. Oferta firmy rośnie z roku na rok, wraz z jej konkurencyjnością na rynkach europejskich. Udział w imprezie był prawdziwą inspiracją dla wszystkich jej uczestników, mogących śledzić najnowsze trendy i znaleźć olbrzymią motywację do dalszego rozwoju. WIŚNIOWSKI (press box)









