- Jarosław Chludziński Chludziński: Na rynku reklamy mamy renesans metody siłowej
- Na polskim rynku reklamy widać renesans metody siłowej w jej bardziej wyrafinowanym wydaniu. Dzięki dostępności interaktywnych technologii marki dostają cudowną możliwość znajdowania się zawsze tam, gdzie trzeba - mówi nam Jarosław Chludziński, szef agencji PZL.
- Marketing and Advertising Wiedza to najlepsza broń inwestorów
Rusza druga odsłona kampanii edukacyjnej „Akcjonariat Obywatelski. Inwestuj świadomie”. Ministerstwo Skarbu Państwa uruchamia ogólnopolski program edukacyjny skierowany do indywidualnych inwestorów giełdowych. Będą oni mogli uczestniczyć w bezpłatnych warsztatach prowadzonych przez profesjonalistów w całej Polsce a także skorzystać z zasobów wiedzy online na nowej odsłonie portalu www.AkcjonariatObywatelski.pl. W nowej edycji programu bierze udział rekordowa liczba 33 partnerów – spółek giełdowych, instytucji rynku kapitałowego i domów maklerskich. TAURON jest po raz kolejny partnerem akcji, w tym współorganizatorem roadshow Akcjonariatu Obywatelskiego, czyli cyklu spotkań z inwestorami indywidualnymi w wybranych miastach Polski.
- ryzyko Konieczność oceny ryzyka i związanej z nim premii
Afera Amber Gold przypomina o konieczności oceny ryzyka i związanej z nim premii, która czasem zamienia się w karę. Warto poszukać odpowiedzi na pytanie, czy wysoki zysk zawsze oznacza duże ryzyko i jaki zysk można uznać za przyzwoity, a jaki za podejrzany.
- Orlen Orlen w nazwie ligi siatkarskiej kobiet, a Plus - mężczyzn
W nowym sezonie pierwsza liga siatkówki kobiet będzie nosić nazwę Orlen Liga, a takie same rozgrywki mężczyzn - PlusLiga. Orlen rozpoczął właśnie współpracę sponsorską z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej, a Polkomtel prowadzi ją od wielu lat.
- akcje Które akcje mają największy potencjał?
PZU, BRE Bank, Tauron i Emperia to według analityków Biura Maklerskiego Espirito Santo Investment Bank (BESI) spółki o największym potencjale wzrostowym, które warto kupować w trzecim kwartale 2012 roku, podała instytucja w komunikacie.
- Dariusz Dąbski Dariusz Dąbski, prezes TV Puls: Za dwa lata to będzie inna stacja
Dariusz Dąbski, prezes TV Puls, zapowiada, że w TV Puls i PULS 2 jesienią zwiększy się liczba polskich programów, a pod koniec roku główny kanał osiągnie 3 proc. udziału. W przyszłości stacja ruszy z emisją w HD, a cyfryzacja ma dać szybki wzrost zysków spółki.
- PKN Orlen PKN Orlen: 39,67 mln zł straty netto w II kw, wobec zysku przed rokiem
Spółka PKN Orlen miała 39,67 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w II kw. 2012 roku wobec 917,64 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
- Orlen „Zasmakuj zwycięstwa” - olimpijska promocja na stacjach Orlenu
Na stacjach paliw Orlen ruszyła związana z igrzyskami olimpijskimi Londyn 2012 akcja "Zasmakuj zwycięstwa", w ramach której klienci mogą wygrać m.in. medale ze złota i smartfony.
- polska reprezentacja olimpijska Tyskie najbardziej rozpoznawalnym sponsorem polskiej reprezentacji olimpijskiej
Polacy dość dobrze identyfikują sponsorów polskiej reprezentacji na igrzyska olimpijskie Londyn 2012, zwłaszcza takie marki jak Tyskie, Orlen oraz Orange - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
- Bliska Zapłać gotówką za paliwo a dostaniesz 10 groszy rabatu, promocja Bliski i Orlenu
Pierwsze dwa tygodnie wakacyjnej promocji przynoszą efekty. Na stacjach Bliska i Orlen w soboty i w niedziele coraz więcej osób płaci gotówką za tankowanie, oszczędzając w ten sposób 10 groszy na litrze. Wprowadzając premie za transakcje gotówkowe PKN Orlen chce zwrócić uwagę na problem zbyt wysokich opłat interchange, pobieranych przez organizacje kartowe za każdą płatność kartą.









