- WPP Black Ops WPP wprowadza nową markę agencji Black Ops
Holding reklamowy WPP utworzył w swoich strukturach nową markę agencyjną – Black Ops. Na jej czele stoi Nihar Das, partner zarządzający MediaCom Azja-Pacyfik (GroupM/WPP).
- eStoreMedia eStoreMedia: Anna Kochańska odpowiada za marketing spółki. W zespole Martijn Wagemans, Joanna Maj, Mariusz Pawełczyk i Jan Krzysztofik
Do zespołu spółki eStoreMedia dołączyli Anna Kochańska, Martijn Wagemans, Joanna Maj, Mariusz Pawełczyk i Jan Krzysztofik.
- Olay Reklamy Olay nie będą retuszowane
Procter & Gamble wprowadza nową politykę reklamowania produktów kosmetycznych swojej marki Olay. Główna zmiana to brak retuszu cery modelek występujących w reklamach.
- Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji Coraz mniej spotów reklamujących żywność w przekazach dla dzieci
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, Rada Reklamy oraz Polska Federacja Producentów Żywności ogłosiły wyniki monitoringu samoregulacji w zakresie reklamy żywności skierowanej do dzieci. Wynika z niego, że w 98 proc. rozwiązania samoregulacyjne branży są skuteczne. Zapowiedziano już, że celem jest wprowadzenie podobnych mechanizmów samoregulacji w internecie, czemu patronować będzie KRRiT.
- Artur Wójcik Artur Wójcik za Urszulę Stankiewicz dyrektorem zarządzającym ClickAd Interactive
W agencji mediowej ClickAd Interactive funkcję dyrektora zarządzającego objął Artur Wójcik. Wcześniej pracował m.in. w OMD Poland, MullenLowe MediaHub, MediaCom Warszawa i BZ WBK.
- Olga Adamkiewicz Olga Adamkiewicz z Brand New Galaxy na czele komunikacji kampanii Szymona Hołowni
Szefową komunikacji kampanii wyborczej Szymona Hołowni będzie Olga Adamkiewicz, przez ostatnie lata związana z agencją marketingowo-technologiczną Brand New Galaxy.
- Agnieszka Białek Agnieszka Białek awansowała w Big Picture
Agnieszka Białek otrzymała awans na stanowisko senior consultanta w agencji public relations Big Picture.
- Izak Izak, Pasha i Nervarien w promocji Old Spice z Dogry.pl (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa dezodorantów Old Spice (produkowanych przez Procter&Gamble), której bohaterami są zajmujący się grami wideo influencerzy Izak, Pasha i Nervarien. Akcja wspiera promocję realizowaną wspólnie z serwisem Dogry.pl.
- Super Bowl 2020 Kantar: na reklamy przy Super Bowl wydano 435 mln dolarów
Na reklamy telewizyjne podczas tegorocznego Super Bowl wydano rekordowe 435 mln dolarów - wynika ze wstępnych szacunków firmy Kantar Media. W USA spotkanie obejrzało prawie 102 mln widzów.
- szkodliwe treści w internecie Procter & Gamble wspólnie z branżą reklamową chce walczyć ze szkodliwymi treściami w internecie. "To ich nie usunie"
Sojusz Global Alliance for Responsible Media (GARM) zaprezentował strategię stworzenia bardziej zrównoważonego i odpowiedzialnego środowiska cyfrowego, które ma chronić konsumentów, media i społeczeństwo przed szkodliwymi treściami w internecie. - To rozwiązanie pozwoli kontrolować miejsca, w których widoczne są reklamy, ale szkodliwych treści z sieci nie wyeliminuje - twierdzą eksperci.









