- Provident Miękkie lądowanie z kotem reklamuje pożyczkę w Providencie (wideo)
Firma pożyczkowa Provident zaczęła nową kampanię reklamową, wspierającą promocję „Miękkie lądowanie”. Akcję, prowadzoną w telewizji i internecie, przygotowały firmy Isobar Polska i OMD.
- Aniceta Cymbała Aniceta Cymbała: z OMD do SMG DNA
Aniceta Cymbała objęła funkcję business integration managera w SMG DNA, dziale analitycznym domu mediowego SMG. Poprzednio pracowała w OMD.
- reklama Jacek Barankiewicz: Ruszają prace nad standardami reklamy usług i produktów finansowych
Organizacje i firmy z branży finansowej utworzyły grupę roboczą, która ma się zająć opracowaniem nowych standardów w reklamie. To o tyle istotne, że sprzedawane produkty i usługi finansowe stają się coraz bardziej skomplikowane, a ich wybór przez konsumenta często ma przełożenie na jego przyszłość.
- Rada Reklamy Rada Reklamy szykuje standardy marketingowe dla branży finansowej
Rada Reklamy rozpoczęła prace nad określeniem standardów reklam usług i produktów finansowych w ramach Kodeksu Etyki Reklamy. Pierwszym zaangażowanym w to podmiotem z branży jest Provident Polska.
- Isobar Isobar Polska będzie reklamować Provident Polska
Agencja Isobar Polska (należąca do grupy Denstu Aegis Network Polska) wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową firmy pożyczkowej Provident Polska. Poprzednio zajmowały się tym agencje Opus B i AdHeads.
- Katarzyna Jóźwik Katarzyna Jóźwik commercial directorem w Vivus Finance
Katarzyna Jóźwik, po kilku miesiącach pracy na stanowisku szefa marketingu Link4 przeszła do firmy pożyczkowej Vivus Finance.
- Auto Parts Jak przygotować auto do wyjazdu na Wszystkich Świętych?
W najbliższy weekend Polacy masowo wyruszą odwiedzić groby swoich bliskich. Szybko zapadający zmrok, duży ruch na drogach i wokół cmentarzy oraz jesienna pogoda to wyzwanie dla kierowców. Dużą pomocą będzie odpowiednio przygotowany do wyjazdu samochód.
- społeczeństwo Im niższe zarobki, tym większe pogorszenie nastroju jesienią
Z badan wynika, że im niższe zarobki, tym większe pogorszenie nastroju jesienią. Najmniej zarabiający Polacy są przy tym przekonani, że do poprawy nastroju potrzeba im aż 1500 zł. Natomiast osobom lepiej zarabiających wystarcza na ten cel średnio jedynie 450 zł.
- Financial Planning Jesienna chandra dopada co trzeciego Polaka
Ponad 30 proc. Polaków zmaga się jesienią z pogorszeniem nastroju. Jak wynika z Barometru Providenta, im gorzej oceniamy swoją sytuację finansową, tym częściej deklarujemy, że jesień wiąże się z pogorszeniem nastroju.
- Insurance Czujemy się bezpiecznie mając co najmniej 3200 zł oszczędności
Jak wynika z Barometru Providenta, 3239 zł to minimalna kwota oszczędności, która zapewnia nam spokój. Utrata zdrowia lub pracy, nagłe nieprzewidziane wydatki to główne powody, dla których staramy się zaoszczędzić przynajmniej tę kwotę.









